Parempaa palkkaa mainostenjakajille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Parempaa palkkaa mainostenjakajille.

Henri Untinen
Naantali

#1 Mulla on parempi ehdotus...

27.04.2010 09:02

Mitä jos vaikka opiskelisit paremman ammatin? Voisi olla hieman fiksumpaa kuin alkaa valittamaan jostain mainosten-jakajien palkasta.

Lisäksi jos olet nuori ja kotona asuva, niin suosittelen tosissani että käytät nuoruutesi hyväksi ja opiskelet tosissasi. Varsinkin jos vanhemmat maksavat viulut... Jos et saa bensarahaa porukoiltasi, niin myy se mopo! Mopo ei todellakaan ole kaikkein tärkein asia elämässä vaikka se nyt siltä tuntuisikin. Se on myös oikeasti vaarallinen, vaikkei se siltä tunnu, olen menettänyt jo muutaman tutun sellaisen vehkeen selässä. Jos olisivat ajaneet autoa olisivat selvinneet.

Myöskin tällaisista asioista adressin tekeminen ei ole järin fiksua, päättäjät eivät ole vastuussa palkkojenne suuruudesta eivätkä voi tehdä niille mitään. Olisi eri asia jos olisit jonkin sortin virkamies, silloin se olisi päättäjien käsissä. Nyt palkkauksesi on sen firman käsissä mille teet töitä, voithan toki pistää ay-liikkeen pystyyn työkavereittesi kanssa ja alkaa lakkoilemaan. En kyllä usko että se olisi kovin tehokasta, teidät vain korvattaisiin uusilla tekijöillä...

Sanotaan ettei kenenkään työpanosta pitäisi aliarvioida mutta tiedän jo nyt tusina PALJON tärkeämpää ammattia missä pitäisi palkkoja nostaa ja kunnolla.

Mainostenjakaja ei ole tärkeä kenellekkään (Ehkä jollekkin yksinäiselle mammalle jolla ei ole enää ketään) Itse ainakin ilahtuisin suuresti jos en enää KOSKAAN saisi mainospostia, ikävä kyllä se tuntuu olevan mahdotonta, kyltistä huolimatta joka ikinen pelle työntää luukun täyteen roskaa joka viikko... Olisiko syynä lukutaidottomuus? Muuten teippaisin postiluukkuni umpeen, mutta laskujakin pitää saada jotta ne voi maksaa pois.

Hienoa kuitenkin että olet edes jossain töissä, arvosta sitä itse että edes saat JOTAIN rahaa jostain, kaikilla asiat eivät ole yhtä hyvin tässäkään "Lintukodossa" Jos mainostenjako pistää noin vihaksi niin lopeta se ja nauti kesästä, et selvästikkään tarvitse sitä ELÄÄKSESI.
Minna Kenttälä
Adressin tekijä

27.04.2010 17:17

Olen alaikäinen itse ja tarvitsen rahaa koska menoja on paljon ja äitini on työtön yksinhuoltaja joten sieltäkään suunnalta ei rahaa heru. Olen yrittänyt saada iltatöitä mutta tarjolla ei ole.

Mainostenjakajia tuntuvat arvostavan vain itse mainostajat. Jos menisimme lakkoon niin mainostavat liikkeen ja yritykset olisivat pulassa, sillä mainoslehdet ovat huomattavasti halvempia kuin esim. TV mainokset. Työmotiivini on aika pohjamudissa juuri palkan ja teidänlaistenne kitisijöiden vuoksi jotka eivät osaa arvostaa rehellistä työtä tekeviä ihmisiä.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

04.05.2010 08:24

Vieras

#4 Emme me kaikki ole teinejä, Henri Untinen

18.08.2010 06:44

...vaan osa meistä on aikuisia joiden leipä on pieninä palasina maailmalla. Eli monta pientä friikkuhommaa ja rikkana rokassa tuokin savotta vielä toistaiseksi jotta saa jälkikasvunsa maailmalle edes jotenkin täyspäisinä.

Ja mitä tulee tuohon "lukutaidottomuuteen" - siinä moneen kertaan kastuneessa teipinpalassa voi lukea IHAN MITÄ VAAN, vaikka se uusperheen kolmas sukunimi, eikä välttämättä "ei mainoksia". Lisäksi on paljon talouksia jotka tahtovat ne paikallislehdet jotka ovat pääjakelukohde. Eli sillä olemattomalla palkalla ainakin allekirjoittanut noudattaa hyvin monenlaista toivomusta.

Ja miksi suostun tähän "pellenhommaan". Mieluummin tätä kuin työttömänä oloa minimikorvauksella.