Äänekoskella koiran tappaneille pysyvä eläintenpitokielto
Ota yhteyttä adressin tekijään
moi
kissasta lapseen
Itse en omalla kohdalla pystyisi kuvittelemaankaan tuollaista kohtelua koiralleni.. kuinka koiralle voi tehdä tuollaista, aina kun tulen kotia, juuri tuo hännänheiluttaja on minua ensimmäisenä vastassa, iloitsee tulostanu osoittaa sen ja on muutenkin lojaali perheelleni(laumalleen)! On ihanaa kuinka näen ihmisen ja minun parhaan ystäväni iloisena lenkille ja metsästysreissuille lähdössä, näen sen onnellisuuden mitä siitä huokuu! Käsittämätöntä, mitä tuolle raukalle on tehty, en voi ymmärtää miten he ovat pystyneet moiseen, kuitenkin koirat ovat ihmisille niitä lojaaleja ja ymmärtää varmaan toruista ja kieltosanoista, että kaukosäätimen pureminen on väärin.. Tietysti onhan koiran pito alkanut kyllästyttää, kun pentu kasvaa, eikä ole enää se suloinen pallero,lisäksi aikaisempien hakkausten ja kidutusten jälkeen koira ei olekaan ehkä häntä huiskuen omistajiaan vastaan tullut, ymmärtääköhän nämä ihmiset kuinka pidetään huolta mistään elollisesta ?
!
Pienen pennun muistolle
Re: Re: Joukkoärtymys
#17: Vieras - Re: Joukkoärtymys
Se, että ihmiset reagoivat tällaiseen julmaan ja raakaan asiaan ei ole millään muotoa pois sinulta tai muilta apua tarvitsevilta! Maailma on paha ja hirveitä asioita tapahtuu joka päivä, mutta mikä oikeus on SINULLA ja kaltaisillasi arvostella ihmisten tapaa reagoida!!??!! MINUN mielestäni se että reagoi ja omaa mielipiteen ja jopa rohkeutta toimimiseen on parempi kuin kulkea laput silmillä omaan napaan tuijottaen, elellen ja vihellellen, ikäänkuin mikään ei kosketa eikä tunnu missään. Ehkä ikävästi sanottu, mutta varmasti sitten reagoit ja olet itkemässä vertaistukea kun omassa elämässäsi tai lähipiirissäsi tapahtuu jotain kamalaa. Tuollaiset ihmiset havahtuvat valitettavasti vasta silloin kun omalle kohdalle sattuu...
Re: Kovat rangaistus vaatimukset ehdottomasti!
#45: Liisa Lehto - Kovat rangaistus vaatimukset ehdottomasti!
Täysin samaa mieltä!!!Ehdoton vankeusrangaistus kaikille kolmelle hullulle rääkkääjälle,vois "joku" linnassa pistää kakarat vähän ojennukseen!!!!SAA...N hullut!!!Voi pientä pentu parkaa kuinka on joutunut kärsimään :(:(
Näin pitäisi homman toimia!!!
Olen iloinen että kerrankin syylliset tuodaan julkisuuteen eikä vain esitellä lööppejä "koira kuoli ihmisen toimesta"
Tuli
:(
Mitähän kaikkea, sekin koira parka on joutunut jo aikaisemmin kokemaan??
Viaton eläin parka rääkätään kuoliaaksi...
Kovempia tuomioita eläinrääkkäyksistä ja ei ikänä lähellekkään mitään eläintä.
Jokin mikrosiru rääkkääjille,se aiheuttaisi vaikka nenän punoituksen silloin kun yrittää eläintä itselleen, niin jokainen tietäisi ettei tuolle voi eläintä antaa..... :/
Re: tyhjät adressit
Re: Missä naamat?
nähty on tuollahan ne roistot komeilee fb:n sivuilla :/
Nimethän on julkaistu,eikun haku päälle..miespuoliset ihan
piripäitä!!!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: kusi
ei ole oikein ..
Oliko kivaa!
se on väärin!
mikä on ihmisillä vialla kun pieniä puolustuskyvyttömiä eläimiä kiduttaa?
aivan kamalaa. eläimestä tulee huolehtia yhtä hyvin kuin muistakin perheenjäsenistä, ellei paremminkin.
hakatkaa toisia ihmisiä sen ku haluutte, mutta jättäkää puolustuskyvyttömät eläimet rauhaan!
ei saisi näille henkilöille enää eläimiä antaa!
Re: Re: HUOH
takuulla saavat kärsiä koko elämänsä ilman suomen oikeuslaitoksen p reikääkin..alan miehetkin ovat eläinten ystäviä,koska niihin voi aina luottaa..;)
Eix oo surua,et tälläst ees on?
| This discussion has been closed. |
Hyvä että reagoidaan