Lapsille korkeatasoisemmat kouluruoat
Ota yhteyttä adressin tekijään
....
(ei otsikkoa)
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: Poistettu kirjoittan toiveesta
Se tekisi jo paljon ,että koulussa olisi erikseen kala ja kasvis ruoat. Mutta on isoissa kouluissa toisaalta niin paljon oppilaita, että ei yksinkeraisesti ole varaa, tiloja tai ei ole aikaa tehdä erikseen "parempia" ruokia. Esim. omassa koulussani on meilkein 900 oppilasta ja todella pieni keittiö. Asiaa pitää myös katsoa työntekijöiden kannalta.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Viesti tulee hakukoneen tuloksiin (Google)
jaa..
Niin tuota.
Voitko ihan tosissasi sanoa, ettei "koulussa tarvita energiaa koska siellä vaan istutaan pulpetissa"? Koululaiset nimenomaan tarvitsevat paljon energiaa että jaksavat sen 5-6 tuntia istua siellä yrittämässä opiskella 5 päivää viikossa, onko ikinä tullut mieleen? Jollei energiaa ole, ei mikään oppi pääse päähän asti ja jos ei saa opetusta, koulu on aivan turha. Ever occurred to you?
Ei kaikesta voi pitää!!!
MIETTIKÄÄS NYT LAPSET HYVÄT!! KAIKESTA EI VOI PITÄÄ, MUTTA ITSE PIDÄN JOISTAIN KOULUN RUOISTA.Elikkä turrhaan valitatte siitä kuinka pahaa se on! Joissain maassa joutuu itse MAKSAMAAN sen!! Joten eikö nyt ole jo hyvä? Kyllä monet lapset syö koulussa hymy naamalla, kun he pitävät siitä ruoasta! Kyllä tiedän itse en pidä kaikesta mutta minun mielestäni koulussa on kuitenkin aivan tavallista ruokaa.
Ei meidän keittäjät nuole sormiaan jossain kastikkeessa..
Tiedän.. Mutta ei koulu voi ostaa niitä ruokia mistä jotkut tykää. Itse vihaan spagettia ja makaronia.
// Lisäänpäs tähän vielä: Meidän koulussa on nykyään tullut jtn hiton kasvisruokapäiviä. Nämä saisivat lentää koulusta sillä ne ovat pahaa. :)
Miettikää
:/
Tuntuu ettei aikuiset yhtää välitä. Sanovat vaan että c'moon, se on ilmasta, ei se ny nii pahaa voi olla. Kyllä se mun mielestä vaan on. -.-
Seitsemänkymmenen sentin edestä ydinjätettä
http://www.adressit.com/loppusijoituskouluruokaan
Vankilassakin on parempaa ruokaa kuin koulussa.
Reason for the removal: ihan turha
VAIKUTAKAA!
Näistä toiveista toteutui kuoriperunat (joka jäi kuitenkinvain kokeiluun) sekä maanantairuoka vaihdettiin (tosin vasta kun olimme seiskalla)
Pyrimme myöskin vaikuttamaan ruokaan myös yläasteella. Täälläkin olisi paljon parannettavaa kouluruossa. Toivomme myös että ala-astelaiset jatkavat kouluruoan kehittämistä siitä mihin me jäätiin. Yhdellä kirjeellä voi olla paljon merkitystä. Kirjoittakaa kirje ja älkää unohtako keskustella asioista ns kokkien kanssa. Inhottava keittäjä joka on aina vihainen, voi loppujen lopuksi olla kiva tyyppi joka auttaa mielellään oppilaiden mielipiteen toimittamisessa aina ylemmälle tasolle.
Kertokaa mistä pidätte. Älkää kapinoiko ennen kuin he tietävät mitä haluatte
| This discussion has been closed. |