Cesar Millan Suomeen
Ota yhteyttä adressin tekijään
Kritiikkiä
EI TODELLAKAAN
Re: Kritiikkiä
Itse olen nähnyt Cesarin live shown ja näytti se "höpönlöpö" toimivan. Väkivaltaa tai "epäseilua" koirien kohtelua ei lavalla ollut.
Re: EI TODELLAKAAN
Olen katsonut "sensuroituja" jaksoja eikä koirilla ole paljon sähköpantoja.
Re:
Itse jätin julkaisematta tässä yhteydessä siksi, että Cesaria vastustavissa näyttää olevan paljon niitä, jotka suhtautuvat aggressiivisesti myös meihin, jotka ilmoitamme saaneemme jotain hyvää hänen ohjeistaan.
P.s.
En pidä aggressiivisuudesta sen enempää ihmistenvälisessä kommunikaatiossa kuin koirankäsittelyssäkään.
Re: Kritiikkiä
Ehkäpä olisikin erittäin hyvä saada Cesar Millan Suomeen jotta meillä olisi mahdollisuus itse nähdä hänen koulutusmetodinsa ja keskustella niistä hänen kanssaan. Tämän jälkeen on huomattavasti helpompi tehdä omat johtopäätökset hänestä, hänen koulutustavoistaan jne. Ei pidä lynkata ketään ennenkuin on omakohtaiset varmat tiedot asiasta.
Luin koirakuiskaaja kirjan ja ilman sitä newagehörhötystä Cesar vaikutti ihan asialliselta. Sitten katselin TV:stä hänen sarjaansa ja olen valmis allekirjoittamaan adressin Millan pois TV:stä! Millanin metodit näyttävät olevan pikemminkin alistetulla koiralla on ylimielinen johtaja. En väitä etteikö ko. metodit toisi lopputulosta, jossa koira näennäisesti käyttäytyy rauhallisesti, mutta lopputulos ei taida kuitenkaan syntyä ihan pelkästään rauhallisen ja itsevarman johtajan ansiosta vaan johdonmukaisen ja sinnikkään alistamisen myötä. On hänen sanoissaa paljon hyvääkin, mutta ilmeisesti nopea tie lopputulokseen pyhittää keinot!
Eläinkin ansaitsee hyvän kohtelun...
niinpä niin
Seuratkaapa ihmiset esimerkiksi susilauman käyttäytymistä!
Ei siellä alfa uros kysele. EIKÄ TODELLAKAAN kysle että "kaivaisitko minulle kolon? saat ison hirven sääriluun.." Naurettava ajatus :D Jossakin kirjoitettiin että muka vanhan aikaisia metodeja. No kummasti ei ole ennenvanhaa ollut kurittomia koiria! Sähköpanta on kyllä kielettey suomessa,
mutta kuinka monen liikkeen kassan alta sen saa? aika monen....
Minusta hänellä on ihan oikeat metodit ja kyllä tuntuu ohjelmissa olevan aina tyytyväisiä asiakkaita!
Eikä siinä potkita/hakata taikka kuristeta koiraa. On ihmisillä vääristyneet kuvat. Millanin kielteisiä atresseja perustaneita pyytäisin keskittymään esimerkiksi oikeisiin eläinten pahoinpitelyihin tai lasten!!! Sillä tällä miehellä on homma hanskassa vaikka sähköpanta olisikin suomessa kielletty!
Itsellä 3 mastiffia ja 2 kaukasianpaimenkoiraa ja cesarin metodeilla kasvatettu ja koskaan ei ole ongelmia ollut! Kodin vartioinnissakin tietävät rajansa... Suosittelen Millanin opeja kaikille tutuilleni.....
Ihmiset itse ovat surkeita..
Sehän paljastaisi vain heidät ja heidän omat surkeat koulutustaitonsa!
"Kyllä minä osaan ihan itse koirani kouluttaa!"
(Kyseisen tyypin koira pelkää omistajaansa ja tottelee tätä vain koska pelkää saavansa taas remmistä, kuten eilen..) Onpa jännä juttu..?
ONNEKSI CESAR MILLAN TULEE SUOMEEN AUTTAMAAN MEITÄ !!
Milan Suomeen ehdottomasti
Milan Suomeen todellakin
Live-show on todellakin tervetullut Suomeen. Olisi vaan saanut tulla muuallekin kuin vaan helsinkiin.
Cesar Millan kicking dogs http://www.youtube.com/watch?v=RFCGtatpCwIRe:
joskus
Koira emo kasvattaa pentunsa paremmin, kuin ihminen omat lapsensa.
Ja kyllä tuo on niin totta.
eli todellakin saa tulla tuollainen komistus suomeen!!
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.