Cesar Millan Suomeen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Cesar Millan Suomeen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.06.2011 08:20



Vieras

#2

22.06.2011 19:19

Haluan hänet tänne Suomeen!

Vieras

#3

28.06.2011 02:45

Siis mieletön heppu ja paljon hänen ohjeillaan tehnyt koirani kanssa..esim. tapaamis tilanteet, no kokemusta on mutta aina kun katsoo moista rauhallisuutta tuntuu kivalle......Suomeen siis neuvomaan :)
Saana

#4

28.06.2011 15:23

Vaikka en itse koiraa omista, niin silti haluaisin nähdä miehen joka tekee ihmeitä.

Vieras

#5 Kritiikkiä

28.06.2011 19:15

Olisi parempi, jos kyseistä henkilöä ei tänne järjestettäisi. Cesar Millanin "koulutus" perustuu samaan höpönlöpöön, sekä eläinten väkivaltaiseen ja epäseiluun kohteluun kuin Pertti Vilanderinkin. Jos kaipaa apua koiranhallintaongelmiin, olisi sekä koiran että omistajan kannalta parasta otaa yhteys ammattitaitoiseen eläinkouluttajaan.


Vieras

#6

30.06.2011 01:18

Aika moni adressin allekirjoittanut henkilö ei halua nimeään julkaistavan netissä. Mistähän moinen...

Vieras

#7

01.07.2011 15:23

cesar millan suomeen kyllä kannatan
Prkele79

#8 EI TODELLAKAAN

04.07.2011 18:54

Katselkaapas niitä metodeja mitkä on poistettu niistä ns. sarjoista... Sähköpantaa käyttää lohduttoman paljon ja metodit ei ole niitä mitä tv ohjelma näyttää... yksinkertanen haku googleen ja sieltä näettä heti miten julmasti hän alistaa koiran ja alkaa sen jälkeen kouluttamaan julmilla keinoilla koirasta "ihmisystävällisen" ... Jeesus näitäkään ei tarvis jos osaisitte jo pennusta saakka laittaa koiran ojennukseen...

Vieras

#9

15.07.2011 08:04

Kuitenkin ammattimaisempi kuin moni koti koiran pitäjä, Eihän ongelmia olisi jos jokainen ymmärtäisi kaiken sen mitä kannattaa tehdä. Ei muuta kuin kuin opastamaan tänne.

Vieras

#10

24.07.2011 22:13

jeps, koirakuiskaaja suomeen!! kyllä meidänkin kyösti kuiskuttelua tarviis!!
minä

#11 ei kaikki halua

25.07.2011 22:57

kirjoittaa nimiään haluavat pysyä salassa.

Vieras

#12 Re: Kritiikkiä

26.07.2011 15:50

#5: - Kritiikkiä

Itse olen nähnyt Cesarin live shown ja näytti se "höpönlöpö" toimivan. Väkivaltaa tai "epäseilua" koirien kohtelua ei lavalla ollut.

dogifani

#13 Re: EI TODELLAKAAN

09.10.2011 10:11

#8: Prkele79 - EI TODELLAKAAN

Olen katsonut "sensuroituja" jaksoja eikä koirilla ole paljon sähköpantoja.

mää vaa

#14 Re:

18.10.2011 11:45

#6: Aika moni adressin allekirjoittanut henkilö ei halua nimeään julkaistavan netissä. Mistähän moinen...

Itse jätin julkaisematta tässä yhteydessä siksi, että Cesaria vastustavissa näyttää olevan paljon niitä, jotka suhtautuvat aggressiivisesti myös meihin, jotka ilmoitamme saaneemme jotain hyvää hänen ohjeistaan.

mää vaa

#15 P.s.

18.10.2011 14:58

#14: mää vaa - Re:

En pidä aggressiivisuudesta sen enempää ihmistenvälisessä kommunikaatiossa kuin koirankäsittelyssäkään.

tutkitaan ennen hutkintaa

#16 Re: Kritiikkiä

13.11.2011 19:38

#5: - Kritiikkiä

Ehkäpä olisikin erittäin hyvä saada Cesar Millan Suomeen jotta meillä olisi mahdollisuus itse nähdä hänen koulutusmetodinsa ja keskustella niistä hänen kanssaan. Tämän jälkeen on huomattavasti helpompi tehdä omat johtopäätökset hänestä, hänen koulutustavoistaan jne. Ei pidä lynkata ketään ennenkuin on omakohtaiset varmat tiedot asiasta.

Pyhittääkö päämäärä keinot!

#17

29.11.2011 07:53

Luin koirakuiskaaja kirjan ja ilman sitä newagehörhötystä Cesar vaikutti ihan asialliselta. Sitten katselin TV:stä hänen sarjaansa ja olen valmis allekirjoittamaan adressin Millan pois TV:stä! Millanin metodit näyttävät olevan pikemminkin alistetulla koiralla on ylimielinen johtaja. En väitä etteikö ko. metodit toisi lopputulosta, jossa koira näennäisesti käyttäytyy rauhallisesti, mutta lopputulos ei taida kuitenkaan syntyä ihan pelkästään rauhallisen ja itsevarman johtajan ansiosta vaan johdonmukaisen ja sinnikkään alistamisen myötä. On hänen sanoissaa paljon hyvääkin, mutta ilmeisesti nopea tie lopputulokseen pyhittää keinot!

haukku

#18 Eläinkin ansaitsee hyvän kohtelun...

30.11.2011 13:49

...jollaista Cesar Millanin opit eivät mielestäni tarjoa. Miksi ottaa koira ylipäätään, jos sen kanssa ei muilla keinoin kuin pelottelulla, potkimisella ja sähköpannoilla pärjää. Jokaiselle koiranomistajalle suosittelen luettavaksi vaikka Tuire Kaimion "Pennun kasvatus" -kirjaa, jossa koulutusmetodeissa ei ole merkkejä eläinten laittomasta kohtelusta. Omat koirani olen kouluttanut Kaimion opeilla ja uskaltaisin väittää, että koirani voivat myös henkisesti hyvin. Toivon eläintenomistajilta harkintaa eläintensä kohtelussa.

Vieras

#19 niinpä niin

30.11.2011 17:01

Millan todellakin suomeen!

Seuratkaapa ihmiset esimerkiksi susilauman käyttäytymistä!
Ei siellä alfa uros kysele. EIKÄ TODELLAKAAN kysle että "kaivaisitko minulle kolon? saat ison hirven sääriluun.." Naurettava ajatus :D Jossakin kirjoitettiin että muka vanhan aikaisia metodeja. No kummasti ei ole ennenvanhaa ollut kurittomia koiria! Sähköpanta on kyllä kielettey suomessa,
mutta kuinka monen liikkeen kassan alta sen saa? aika monen....
Minusta hänellä on ihan oikeat metodit ja kyllä tuntuu ohjelmissa olevan aina tyytyväisiä asiakkaita!
Eikä siinä potkita/hakata taikka kuristeta koiraa. On ihmisillä vääristyneet kuvat. Millanin kielteisiä atresseja perustaneita pyytäisin keskittymään esimerkiksi oikeisiin eläinten pahoinpitelyihin tai lasten!!! Sillä tällä miehellä on homma hanskassa vaikka sähköpanta olisikin suomessa kielletty!
Itsellä 3 mastiffia ja 2 kaukasianpaimenkoiraa ja cesarin metodeilla kasvatettu ja koskaan ei ole ongelmia ollut! Kodin vartioinnissakin tietävät rajansa... Suosittelen Millanin opeja kaikille tutuilleni.....
doggylover

#20 Ihmiset itse ovat surkeita..

30.11.2011 17:31

..kouluttamaan omia koiriansa ja sitten kun meinaisi tulla tällainen kaivattu KOIRAKUISKAAJA näyttämään kuinka helposti se häneltä käy, niin johan on suomalaiset heti nyrkit pystyssä; "Älä vaan tänne tuu!"
Sehän paljastaisi vain heidät ja heidän omat surkeat koulutustaitonsa!
"Kyllä minä osaan ihan itse koirani kouluttaa!"
(Kyseisen tyypin koira pelkää omistajaansa ja tottelee tätä vain koska pelkää saavansa taas remmistä, kuten eilen..) Onpa jännä juttu..?

ONNEKSI CESAR MILLAN TULEE SUOMEEN AUTTAMAAN MEITÄ !!
Jess Milan

#21 Milan Suomeen ehdottomasti

30.11.2011 21:17

Paras koiran kuntouttaja koirille jotka ihmiset ovat pilanneet, kuten negatiivisista kommenteista huomaa ihmiset ovat pilalla koirat ei. Suosittelen lämpimästi näille ihmisille kuntoutukseen menoa.
Monen koiran omistaja

#22 Milan Suomeen todellakin

30.11.2011 21:52

Tuntuu että ihmiset eivät katso ohjelmaa alusta asti. Siinähän on ohjeet miten tulee toimia ja miten taas ei. Kyllä meillä ainankin koiruuksiin on toiminut Milanin ohjeita ilman väkivaltaa.
Live-show on todellakin tervetullut Suomeen. Olisi vaan saanut tulla muuallekin kuin vaan helsinkiin.

Vieras

#23 Cesar Millan kicking dogs http://www.youtube.com/watch?v=RFCGtatpCwIRe:

01.12.2011 17:01


Vieras

#24

01.12.2011 20:51

Ilman muuta allekirjoitan!

Vieras

#25 joskus

01.12.2011 21:53

Joku viisas sanoi minulle että:

Koira emo kasvattaa pentunsa paremmin, kuin ihminen omat lapsensa.
Ja kyllä tuo on niin totta.

eli todellakin saa tulla tuollainen komistus suomeen!!