Energiajuomien myynti lapsille kiellettävä.
Ota yhteyttä adressin tekijään
Ystävällisin terveisin Pirkko
ES
Niin, sitten yli 10% alkoholijuomatkin voi kieltää ja ikäräja 18-50. Iäkkäämmillä ihmisillä todettu alkoholisoituneisuutta. Alkoholi johtaa kuolemaan es ei tapa ketään. JONNETRULES
Re:
Varmasti vakava tilanne, ja varmasti lapsen kannattaa lopettaa energiajuomien juonti. Mutta samalla logiikalla voitaisiin kieltää vaikkapa kahvi ja kaikki muutkin aineet jotka aiheuttavat yliherkkyyden kanssa reaktioita. K-15 energiajuomia en sinänsä ole vastaan, vaikka se aiheuttaakin ongelmallisen tilanteen verratessa esimerkiksi juuri kahviin.
Jenkeissä muuten tehdään jo nuorille maksansiirtoja energiajuomien aiheuttaman rasvamaksan takia.
Facepalm
Kiinostaisiko heitä sen enempää jos se olisi laillista? tuskin, itse asiassa luulen että kiinostaisi vähemmän. Lailla et voi estää ihmisiä tekemästä asioita joista he nauttivat. Et voi estää heroiiniaddiktia ottamasta lisää herooinia pistämällä aineen lailttomaksi, jos oikeasti haluaisit auttaa niin yrittäisit saada tämän vieroitukseen.
Entäpä Vanhemmat???
oikeest miettikää
Re: Re: Naurettavaa
#11: Äiti koko sydämestään - Re: Naurettavaa
Pitäkää kuria kotona niin ei tarvii syyttää lähi alepaa.
justiisa
Otsikko
Ai juu niin, siis tuota noin. Aivan.
Itse kyllä allekirjoitan adressin, mutta olen silti sitä mieltä että paras ja tärkein vaikutuskeino tähänkin asiaan on kotona. Vastuu on ensisijaisesti vanhemmilla, mutta nykymaailmassa kun valtaa lapsiin käyttävät myös markkinavoimat, on niitä hyvä myös vastuuttaa. Tai ainakin yrittää.
Re: Otsikko
#43: Valitse nimimerkki - Otsikko Älää jumakeuta allekirjoittako tätä! Ite tarviin joka päivä es tai ei pärise, eikä pysty kouluska opiskelee. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trolli..
Jos koettaisit nukkua yöllä etkä pelata koneella, niin ei tarvitse päristä että jaksaa olla koulussa.
Re: Re: tuotanui
#15: Ihme prseilyä taas kukkahattutädeiltä.. - Re: tuotanui
hei!
hyvä idea kerätkää sellainen adressi mua ei ainakaan haittaa aikuisena yhtään vaikkei mistään saisi alkoholia! se on kanssa niin turhaa juomaa!! ihan oikeasti..
| This discussion has been closed. |
Re:
#23: -
Noh, jos tuolle linjalle lähdetään, kielletään kahvi kokonaan kaikilta! Energiajuomasta saa tarpeeksi piristystä..
Mietippä uudelleen.