Erityistukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen turvattava!
ME VOITIMME!
Toivottavasti myös erityislasten oikeus aamupäivähoitoon toteutettaisiin koulun tai varhaiskasvatusviraston toimesta.
T. Sari
\o/ Hurraa!!!
Terveisin, Paula
Nooran askelmerkit hyvyydestä
Noora, lähimmäisiä rakastava ihminen. Sinun ja Nuutin taistelu tuotti tuloksen kaikille. Olet jättänyt selkeät välittämisen askelmerkit yhteiskuntaamme ja sydämeemme. Sait puheillaisi ja toiminnoillasi päättäjät näkemään sellaista kauneutta, että uskon heidän jokaisen kokeneen tehneensä sellaista, josta he voivat olla onnellisia. Ilman Sinun luovuttamattomuuttasi asia olisi jäänyt toteutumatta. Haluan onnitella Sinua ja toivoa siunausta elämäänne.
Erityisope kiittää ja kumartaa sinulle Noora
Toimin erityisopena juuri Nuutin kaltaisille lapsille. Olin kauhuissani näistä suunnitelmistaja mietin miten ihmeessä selviän työstäni jatkossa jos nämä uhkakuvat toteutuvat. Se olisi romuttanut opetus- ja kasvatustyön monin tavoin sekä uuvuttanut minut ja ihanat avustajani äärirajoilleen. Lähden tänään iloisin mielin töihin omien Nuuttieni pariin. Olo on taivaallinen ja kiitollinen. Näinä huomoinakin aikoina meillä Suomessa tuetaan kaikista heikompia ja siitä olen suomalaisena ja erityisopettajana ylpeä.
Loistava uutinen. Hienon työn olet Noora jaksanut tehdä ja pitää asian tapetilla, aivan mahtavaa! Itse toimin koulunkäynninohjaajana ja voin sanoa että koulussa meillä on riittänyt keskustelua ja ihmettelyä aiheesta, miten päättäjät ovat ylipäätään keksineet ehdottaa näinkin idioottimaista asiaa.
Pääasia on nyt kuitenkin, että kaikki apua/ohjausta tarvitsevat sitä edelleen saavat. Se auttaa todella paljon sekä lapsia/nuoria itsejään että vanhempia siellä kotona.
Mahtavaa! Suuri kiitos sinulle, kun olet jaksanut taistella tämän asian puolesta!
Todella hienoa! Ihana huomata, että teoilla on sittenkin merkitystä. Sydämellinen kiitos sinulle todella upeasta työstä erityislasten puolesta. Arvostan tekoasi paljon.
T. Avustaja
Itku meinaa tulla. Kiitos! Ihana huomata tosiaan, että pienetkin ihmiset voivat vielä vaikuttaa. t. Erityislapsen äiti
Hienoa!
nyt pitää antaa viesti myös kunnalliselle tasolle.