Haluamme säilyttää Koirakuiskaaja Cesar Millanin Suomen TV:ssä!
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: vastakkainen adressi on olemassa, joten allekirjoittakaa se älkääkä kommentoiko sitä asiaa tänne.
Järjen ääni
Monta vinkkiä olen saanut omien koirieni koulutukseen ohjelmista ja hänen kirjoistaan. Koiralla täytyy olla johdonmukainen, turvallinen johtaja ollakseen onnellinen. Liikunta, kuri ja hellyys, siinä järjestyksessä, kuten Millan opettaa.
Ohjelmasarjaa ei missään nimessä saa lopettaa!
Re: Järjen ääni
#6: 35 vuotta koiria - Järjen ääni
Mielestäni kannattaisi perehtyä Millanin koko tuotantoon kirjoja myöten ennen kuin alkaa teilata hänen metodejaan. Sarjaa pitäisi saada esittää joka maassa, eikä niinkuin taas täällä Suomessa on käymässä että yli innokkaat "eläinsuojelijat" alkavat ajaa kieltoa sarjan lopettamisesta joka kuulostaa lähinnä naurettavalta, ottaen huomioon kuinka monen ihmisen elämää ja käsitystä koirista tämä sarja ja Millan on muuttanut.
koirakuiskaajasta kyse
Hyvä juttu!
Onneksi...
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
THINK FOR YOURSELVES! Ja hyvää päivänjatkoa kaikille!:)
Eikä Cesar niitä koiria potki vaan, koskettaa vaan jalallaan,mutta Cesaria vastustavatihmiset haluavat nähdä sen potkimisena vaan ,koska vastustavat Cesaria muutenkin, niin sen vuoksi liioittelevat vaan sitten asioita.
Cesar on niin hyvin sisäistänyt koirien kielen kuin mielenkin myös,että toimii niiden kanssa niinkuin olisi itsekin koira myös ja siksi se homma hänen ja koirien välillä niin hyvin juuri toimiikin.Sillä eiväthän ne koirat laumassa eläessään toisiaan millään nameilla yritä lahjoa niinkuin ihmiset tekevät, vaan hammasta ne toisilleen silloin antavat, kun haluavat tehdä laumatoverilleen asian selväksi minkälaista käytöstä ne eivät koirakaveriltaan siedä niinkuin sudetkin myös.Itselläni on ainakin ollut paljon apua Cesarin opeista oman koirani kanssa ja minulla on iloinen ja onnellinen koira ,jonka kanssa minulla on suhteetkin tosi hyvässä kunnossa myös,joten ei niistä opeista ainakaan meidän koiralle ole ollut mitään haittaa,vaan pelkästään hyötyä vaan.
Re:
#15: Cesar on paras koirakuiskaaja -
Näin on,olen juuri itsekkin ruvennut katsomaan koirakuiskaajaa.Ainahan niitä ihmisiä piisaa jotka on erimieltä ja kateellisia,kun joku muu osaa jotain,mitä itse ei osaa.Antaa heidän marista rauhassa.
| This discussion has been closed. |
Jeah!!