Hälvälän ampumaurheilukeskuksen toiminnan turvaaminen
Hälvälän ampumaurheilukeskuksen toiminnan turvaaminen / Tiedotteet / Hyviä uutisia / Kommentit
|
Vieras |
#118.12.2015 07:17Hyvä juttu |
|
| |
|
Ampumaurheilija |
#3 Hereillä on oltava18.12.2015 07:38Tämäkin tapaus osoittaa, että meidän kaikien harrastajien on oltava hereillä ja valmiina puolustamaan oikeuksiamme harrastaa ampumaurheilua. Oikean informaation ja tosiseikkojen esille tuonti on kaikille mahdollista. Tätä samaa taistelua surituspaikkojen ja lajimme oikeutuksen osalta joudumme käymään jatkuvasti kaikkialla Suomessa. |
|
| |
|
Vieras |
#418.12.2015 07:43HYVIA UUTISIA MUUTOINKIN! Rakennuslainsäädäntömme lievenee vuoden 2017 alusta ja ELY-keskukset vapautetaan ylimmästä hierarkialuulostaan. Hyvää Joulua! Vedin Turkissa 150: lle suomalaiselle itsenäisyysjuhlan, kommentoin P. Särkiön veteraanien joulusaarnaa ja vedin laulut kuin silloin ennen Hietaniemen sankarihaudoilla lippulinnan tai soihtukulkueen eturivissä! Syyrian logistiikasta tein havaintojani AKE-kiulutukseni voimin. JM |
|
| |
|
Vieras |
#518.12.2015 07:52Hieno juttu.
|
|
| |
|
Eki204 |
#6 Hälvälä18.12.2015 09:03Toivottavasti järki voittaa viherviranomaistenkin päässä. Kääntäkää vielä pahin kanto kaskessa eli Hollolan kunnanjohtajan pää! Tämä tehtävä on selvästi Hollolan kunnan luottamusmiesten tehtävä. Kyseinen henkilö ei ottanut vastaan Lahden Ampumaseuran edustajia kun puheille olivat pyrkineet, eikö kantti kesta asiallista keskustelua ampumaradoista ja urheiluammunnasta yleensä. Urheilulaji siinä missä muutkin ja vielä menestyksekäs laji. Hollolan pitäisi puolustaa ratoja sekä käyttä hyödyksi kaikin tavoin mahdollisuutena. |
|
| |
|
-P- |
#718.12.2015 11:17Hyvä, ehkä kerrankin maanpuolustustahto ja asialle osoitettu huomio poikisivat alueelle positiivisen suojelutuloksen ja kaikki soopa jäisi omaan arvoonsa. |
|
| |
![]() Anonyymi |
#818.12.2015 18:26Tarina alkaa.Alussa oli ampumarata,sitten saapuivat kukkahattu tytöt kera cannabis sativa viljelyä harjoittavat aseistakieltäytyjä toverit. Ensimmässä yhteisessä kokouksessa,pössöttelyn päätteeksi, päätettiin kannattaa seuraavia mailmanrauhaa ja suvaitsevuutta ajavia järjästöjä :Punainen armeijakunta,Loistava polku,Palestiinan vapautuksen kansanrintama,Al-Aksan marttyyrien prikaatit,Islamilainen jihad, Fatah al-Islam,Hamas.Esitettiin että järjästettäisiin keräys sotilaskarkuri tovereille,jotka joutuvat polkupyörällä saapumaan Venäjältä Norjaan.Keräyksen tuotoilla hankittaisiin sähkömopoja,jotta vältyttäisiin marssimurtumilta.Päätettiin kannattaa esitystä yksimielisesti. Kokouksen lopuksi päätettiin jyrkästi tuomita faskistiset ja maailman rauhan esteenä olevat Suomalaiset aseharastajat |
|
| |
|
Vieras |
#919.12.2015 19:35Hienoa että pidät koko ajan kasvavat isänmaalliset voimat ajantasalla maapetturihalitustamme vastaan. |
|
| |
|
Vieras |
#1020.12.2015 19:14Oikein hieo juttu |
|
| |
|
Vaari |
#11 Positiivista.22.04.2016 06:00Onnittelut hyvästä ja pitkäjänteisestä toiminnasta! Olympia ja MM voittajia tulossa maakuntaan lisää kun harrastus saa jatkua. |
|
| |
|
Vieras |
#1223.06.2016 09:02Kunhan nyt näistä tuliaisista selvitään niin antoisaa kasvihuonejoulua vaan! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.
