Romaninaisten hameraha poistettava
Ota yhteyttä adressin tekijään
Olen Anti Vaurio
Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....
#23: antti vaurio porista - JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....
annatko töitä! tuun heti!
Re:
laittakaa hyvät miehet hameet niskaanne ni ei tarvi täällä niistä vinkua...
Re:
olet syntyperäinen suomalainen? niin minäkin...olet vaasasta kotoisin minä hämeestä. koska sinun sukulaisesi ovat tulleet suomen kamaralle? minä pystyn yli 500 vuotta laskemaan sukupolvia taaksepäin. entä sinä?
Re: Re: lapsellista
ei niin olet oikeassa...vaan niille jaetaan paaallljjjooon enemmän..
Pistäkää pellet hameet päällenne. Minä tarjoan! Kuolen nauruun.
Oikea nimeni on Tarmo Lärvi
Typerä adressi!
Olishan ne farkut halvemmat
Onhan tämä näköjään hiertänyt aiemminkin. Ja vaikka kuinka haluaisit farkuissa kulkea niinkuin muutkin, niin eipä se käy.
Voi teitä Antti ja Tarmo
Re: TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE
#10: Frans Nikkinen - TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE
Minäkin käytän vaatteitani joka päivä. Kuvittele, ihan oikeasti JOKA PÄIVÄ! Silti en saa valtiolta penniäkään vaatehankintoihini, minun on hankittava ne itse. Ja työttömyydelläni sekä alle 500 euron kuukausituloillani, ei ole minkään valtakunnan merkitystä asiaan. Tämänhetkinen taloudellinen tilanteeni on aivan riittävä asumiseen, laskunmaksuun, ruoka- sekä hygieniatuotehankintoihin, vaatteisiin, sairaanhoito- sekä lääkekustannuksiin, joukkoliikenteen käyttöön sekä harrastus ja virkistystoimintaan.
Se on yksi helvatan yhdentekevyys, onko se sama hame päällä 365 vuorokautta vuodessa, vai onko tänä aikana käytössä kaksi hametta!!
jep jep
toisaalta pedofiileillehän se voitaisiin myöntää karkkirahana. verraten että on sadoittain näpistyksiä joissa romanihametta on käytetty tavaran piiloittamiseen eli rikoksentekovälineenä
Asiasta lenkki tossuun
Re: Re: TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE
#37: Näpsä - Re: TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE
1 hame on juhlatilaisuuksiin eli kallimpii n. 500- 800 euroa. ja toinen hame on joka päiväseen muuten kaapissa pitäisi olla 7 hametta yksi eri päivälle. kalliiksi tulisi.
Re: Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....
#28: - Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....
Suurin osa romaneista haluaa töitä. Mutta kukaan ei huoli koska ollaan rasisteja.
Toiseksi katsokaa muita esimerkiksi ulkomailta muuttaneita tummia, ne eivät tee päivääkään töitä silti pihassa saattaa olla sen vuoden uusi auto. Johtuuko siitä että lapsia on 4-9 ?
Suurin osa suomalaisista kokee hyödylliseksi olla sossun luukulla kun tienaa sieltä enemmän kun töissä ?
kerran vuodessa se 410 e ei ole paha summa. Se on kulttuuri mukainen asia. Niin kun muslimeilla sun muilla.
Jos kaikki olisivat näin rasisteja niin suomeen tulisi varmasti kolmas maailman sota.
Jokainen muuttakaa itseänne, hyväksykää muutkin niin kuin he ovat.
Olen mustalainen ylpeä siitä, opiskelen, haluan töihin, ja samaa tasa arvoa. Kohtelen muita ihmisiä niin kuin itseäni halutaan kohtelevan. Omistan paljon suomalaisia ja ulkomaalaisia ystäviä, Ja jokaisesta olen ylpeä. !!
KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN ET EDES SINÄ. MUUTOS LÄHTEE ITSESTÄÄN.
No, onhan heillä "kulttuuripussin täyttöpäivä" joka päivä, kun lehdissä on luettavissa. Sitä "kulttuurinrikastamista", josta ovat AINA nostamassa rasismikorttiaan. Tälle tultava loppu.
Re: Re: Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....
#41: Tässä on kaikille mietittävää - Re: Re: JOS ROMAANI HALUAA OLEVANSA ROMAANI.....
Jos romaninaiset haluavat töihin, niin ehkä heidän pitäisi olla valmiita luopumaan tuosta prameasta asustaan, joka
on varmasti useimmissa töissä hankala ja epäkäytännöllinen. Tuo romaninaisten tyyli kulkea silkissä, sametissa
ja näyttävissä kultakoruissa arkisinkin, tuntuu kummalliselta. Luulisi, että nuo sametit ja silkit voisi siirtää juhlakäyttöön
ja arkisin voisi käyttää jotain käytännöllisempää vaatepartta, etenkin, jos ei ole iysellä rahaa ostaa näitä kalliita
silkkejä ja sametteja. Kyllä tuo ylimääräinen hameraha romaninaisille tuntuu turhalta, kun sille ei ole muuta
perustetta kuin heidän oma vaatimuksensa. Minä suomalsiena veronmaksajana koen näin.
Muualla euroopassa ei näe tämän kaltaisia asuja romanien päällä, vaan huomattavasti vaatimattomampia.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re: lapsellista
jokainen ostakoon hameensa itse
Ei se tarkoita sitä, että jos vastustaa romaninaisten hamerahaa, niin hyväksyisi pedofilian ja raiskarit.
On kyllä kaukaa haetut vastakohdat! Romanien hameraha on hyvä esimerkki turhista etuuksista ja
tuhlauksesta, jota tämä rahanjako on.
Re: TARKOITETTU VALTAVÄESTÖLLE
Kyllä me tiedämme mistä johtuu se, ettei romaneille anneta töitä, siitä ei tarvitse keskustella. Sen sijaan voitaisiin keskustella siitä, että jos romanit ovat tasa-arvoisia Suomen kansalaisia siinä kuin kaikki muutkin, miksi he saavat siis mokomaa avustusta. Ei ole heidän kulttuurinsa sen kummempaa kuin muidenkaan, joten tukirahat pois, tai sitten vaaterahaa kaikille kansalaisille.
| This discussion has been closed. |
Romaani on kirja