Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava
Ota yhteyttä adressin tekijään
Homeasiat ilmaisiksi oikeudessa.
homeisen talon myyjälle..
Marika
Itsekin asun homeisessa vuokra asunnossa..oon saanut sinä aikana n.9-10.v iho-oireita,allergiota,henkisiä ongelmia ja astman..Tuntuu uskomattoman pahalta ja väärältä maksaa vuokraa tästä homepesästä.Ei tunnu kodilta paikka jossa joutuu pelkäämään sairastuvansa ja tietää sen..Kyllä vie voimia kun ei edes voi asua asuttavassa ja homeettomassa paikassa..terveyden ja hyvinvoinnin puolesta usko meni jo ajat sitten Suomen yhteiskuntaan..kaikin puolin.Ei hyvinvointia nähtykään täällä vuosiin ja siksi kutsutaan.Pelkkä vitsi..mutta ei naurata.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Nyt vuorossa koulut
Muuta pois...
Niin ja mihin tälläsella tilanteella mikä Helsingissäkin on asuntojen suhteen?
saada kuntoon kaikkialla.
VVO:lla sulki puhelimen korvaan, eikä mitään ole tapahtunut asian korjaamiseksi.
Kukaan ei halua tulla kylään, kun meillä haisee homeelle ja kellarille. Ikkunat pitää pitää auki koko päivän, että voi asua jotenkin. Minulle on tullut astma ja sitäkään ei haluta paljon myöntää.
Verta nenästä ja silmät kutiavat ja en kohta näe kunnolla jne....noita sairauksia ja aina flunnssassa, kun tulee kosteammat ilmatkin.
Hyvä adressi
Käykää lisäämässä sisäilmaonelmaiset koulut, päiväkodit ym. tänne foorumille: www.homeleaks.fi.
On tärkeää puuttua tulevaisuuden kansantautiin nro. 1 jo nyt. Tuhannet ovat jo "rakennuskyvyttömiä" ja uusi valmiiksi altistunut sukupolvi aikuistuu tällä ja ensi vuosikymmenellä homekouluista. Hirsimökkejä ei ole hätämajoitukseen.
Saksassa ja japanissa home- ja monikemikaalialtistus on virallinen sairaus kelakoodeineen, hoitoineen ja sairauslomineen ja -eläkkeineen. Jenkeissä lääkäri (M.D.) ritchie shoemaker väittää hoitaneensa 6000 homesairasta toksiineja kehosta poistavalla lääkityksellä jo vuodesta 1986. Katso itse "surviving mold"-sivusto ja mieti oma käsityksesi. Uskotko suomen vai em. maiden lääkäreitä? Itse uskon em. maiden tieteelliseen tutkimukseen, en suomen viranomaisten vakuutusyhtiöille sopiviin arvailuihin.
Suomessa monet tahot näyttäisivät pelaavan rakennusliikkeiden ja välinpitämättömien vuokranantajien piikkiin. Kun näkee paljon savua, jossain palaa ihan oikeasti!!!. Älä usko tyhmiä, valehtelevia tai tietämättömiä "työterveys"- lääkäreitä ja ylityöllistettyjä isännöitsijöitä.
Itse olen "terve"... ainakin vielä.
Re: Homemikrobit aiheuttavat oireita ja sairauksia yhä enemmän
#6: Työpaikkakyvytön - Homemikrobit aiheuttavat oireita ja sairauksia yhä enemmän
Hälyyttävää luettavaa aiheesta. Monet eivät enää jaksa edes selittää vaivojaan miljoonatta kertaa. Suomi on kai huonoin länsieuroopan maa toksiini-sairastuneiden kohtelussa, tässä asiassa eletään itäisten maiden tapaan. Metsän homeet eivät ole sama asia, kuin rakenteissa muhivat myrkkypäästöt. Vaarallisten homeiden erittämien toksiinien tehtävä on tappaa muut vaarattomammat homelajit. On myrkkyä ihmisellekin. Riittävän myrkytysmäärän jälkeen kehon myrkynpoistojärjestelmän toiminta heikkenee. Sitten on vältettävä haitallisia altisteita.
Liian monet vuokra-asunnot homehtuneet pelkästä välinpitämättömyydestä rakentaessa ja ylläpitäessä. Tasakatto ja maanalainen kellari ei toimi useinkaan näissä ilmasto-oloissa. Suomalaisella kirvesmiehellä on ammattitaitoa, mutta sitä ei taideta kaivata nyky-rakentamisessa. Monet kortistossa.
JOS talo tehtäisiin monikerroksisista ja kemikaalirunsaista materiaaleista , Kosteista liimahöyryjä erittävistä betonielementtilaatoista, sisärunko sateiseen vuodenaikaan sääsuojaamattomana pystyttäen, Olemattomalla mutta helppokulkuisella sokkelilla varustettuna, salaojitusvaiheessa kiirehtien, tasakatto huovalla varustaen,ilmanvaihto minimikustannuksilla toteuttaen, räntäsateessa villottaen, voittoja maksimoiden ja ammattitutkintoa omaamattomalla työvoimalla toteuttaen, en itse ostaisi tai vuokraisi, alalla vuosia työskennelleenä, sen kaltaista asuntoa.
Muutto (toiseen) länsimaahan tai hirsimökkiin on auttanut monia. Terveitä kerrostaloja pitäisi olla enemmän.
Re: Homeongelman pitkä sota!
#27: Maijaliisa - Homeongelman pitkä sota!
Onneksi olet jaksanut tässä maassa, jossa home-ja monikemikaalitoksiinisairaista tehdään psyyken sairaita tai muuten vaan v*******aan. Veikkaisin syyksi, jotta vakuutusyhtiöiden osingot säilyvät tähtitieteellisinä. Vaikeaa saada korvausta vaivaan, jota ei virallisesti tunnu aina olevan olemassakaan.
Kirjaasi voisi tutustua.
Osalla muista länsimaista on eläkkeitä ja hoitoja. Tarkoittaa varmaan, että yleinen suhtautuminen on realistisempaa ja sitä kautta ihmisiä ei pakoteta myrkyllisiin tiloihin, jotta vältytään vakavimmilta seuraamuksilta. Keho varmaan paranee hitaasti, jos se saa mahdollisuudeen. Oma tilanteeni on, että oireilen käymissäni korkeakoulurakennuksissa, en muualla.
Asuntokaupan purku suomessa... Olen sanaton.
Re:
tässä se on,juuri se lause mitä olen toitottanut! totista totta puhut!
| This discussion has been closed. |