Kohtuuhintaiset peruspankkipalvelut kuuluvat kaikille!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Osuuspankki
Älä vaan OP asiakkaaksi jää- siinä vasta byrokraattinen pankki ja kova rahastamaan sopii varmaan maaseudulla maa- ja metsän omistajille-OP:ssä ei kukaan vastaa mistään mutta automaattirahastus toimii.Mene itse puhumaan pankkiin huom!
valitse johtotason ihminen ja varaa aika
voin sanoa että alamäki alkoi kun astuin elämäni ensikertaa OP pankkiin sisään,OP rahasti reippaasti laman aikaan!!!
Re: Totta turiset!
#47: Mummeli tietokoneelta! - Totta turiset!
Pahinta on se että pankkitunnuksia vaaditaan mm Kelan ja monen muuhun asiointiin-mitenkähän tämäkin on onnistutt markkinoimaan? Pankit pääsevät aivan liian paljon näkemään ihmisten asioita.
Kilapailua Suomen pankkimarkkinaan? mikä estää??
tarvetta uudelle pankille,,
tarvetta tavalliselle kansan pankille olisi jonka toiminta olisi selkeää ja yksinkertaista eikä esim amerikasta rantautunutta "bonus" järjestelmä aiheuttaisi oravan pyörää jossa pitää olla perintömetsät ja osakkeet pinottuna pankkiin että saat palvelumaksut kohtuullisiksi,,jos ei omaisuutta ole maksat rahasi parkkeeraamisesta kalliimman mukaan,,miten parkkisakko ajattelu on rantautunut pankkeihin,,,??,,,aika hurja tilanne kun alkaa ajattelemaan,,,.
Olen huomioinut sen
Maksu on muuten korkeampi, kuin mitä se oisi Puhelimen tai Netti-pankissa asioitessa.
Onko inhimillisyyttä jäljellä?
Mikäli jostain syystä , vaikkapa esim. kyseisen yhtiön toimista johtuen köyhdyt muttuu ääni kellossa , huomaat olevasi kuin shakaalilauman keskellä . Kun viimeisetkin rippeet on revitty sinut kipataan jätekasaan ja kerrotaan että olit itse syyllinen tilaasi . Kun he kertovat asian toisilleen , siitä tulee tosi :
ihmiset maksavat
Osuuspankki
palvelua ei saa enää läheltä.
pankkien palvelumaksut
Nyt kaikki joilla on mahdollista netin omistajiksi, siellä pankkiasiat voi hoitaa maksutta. Ikäihminen kyllä oppii netin käytön. Melkein kaikki asiointi on jo netin takana. Ainakin maalla on hyvä osata netin käyttö.
Tämä on itsestäänselvyys,miksei se mene perille?
Jo matkapuhelimen käyttö on monille aika haastavaa!
Adressi ruuan hävittämistä vastaan
adresseja köyhien puolesta
Hurstia pitää tukea,vaikka Kallio-liike taisikin saada nimbyilua (ei mun takapihalle ajattelu) hieman aisoihin
http://www.adressit.com/hurstin_ruoka-apu_pidettava_toiminnassa (Facebook: Kallio-liike http://www.facebook.com/#!/kallioliike)
Re: Kohtuuhintaiset peruspankkipalvelut..
#2: Pentti Kinnunen - Kohtuuhintaiset peruspankkipalvelut..
Kun olisi edes pankkipalvelua! Helsinki/Vuosaaressa on Nordean konttori 1.6.2011 alkaen lopettanut kaikki käteisen rahan käsittelyä, vaikka Vuosaaressa on asukkaita yli 35 000 henkeä. Mihin tämä kaikki johtaa? HÄVYTÖNTÄ.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Tekstin korjaaminen.
Pankki rahastaa köyhää.
| This discussion has been closed. |
Re: Nordea
#50: sylvesteri2 -