Adressit.com

Laakia takaisin vihreisiin!

Ota yhteyttä adressin tekijään

juha hyvärinen#1 Apr 23, 2010, 18:09

Outo syy erottamiseen

Olisi kiva tietää mikä oli se muodollinen syy johon vedoten, Laakia erotettiin. Tuntuu epäilyttävältä, että syy olisi jäähallin vastustaminen. Voiko puh.joht. yksin tehdä erotuksen? Syynä pitäisi olla puolueen vastainen toiminta. Jotain outoa on tässä.
Ville Honkala#2 Apr 23, 2010, 18:20
Puisto-osasto ei lähde hallituksesta ydinaseillakaan.
Ville Honkala#3 Apr 23, 2010, 23:00
Älkää unohtako Roosa Meriläistä. Huijausta koko Vihreät. Muka ympäristöpuolue.
Raimo Laakia#4 Apr 24, 2010, 21:05

erottamisen muodollinen syy

Vastausta Juha Hyvärisen hyvään kysymykseen: Tarkemmat yksityiskohdat näkyvät www.mirule.org/1524:ssä, sisällysluettelosta pääsee uusimpiin teksteihin asiassa. Minulle ei ilmoitettu, että olen erotettu, luin asian neljän kuukauden päästä Borgåbladetista yhdistyksen puheenjohtajan kirjoituksesta. Puoluetoimistolle Sipoon vihreiden puheenjohtaja, sama joka oli pyytänyt minua jäseneksi, ilmoitti, etten ole koskaan ollutkaan jäsen. Siitä kokouksesta taas, jossa pyyntö oli tehty, ei löytynyt pöytäkirjaa. Kuitenkin suullisesti sain talvella tietää kahdelta hallituksen jäseneltä, että olen jäsen. Käsitän, että tämä sotkuisuus erottamisessa johtuu siitä, että erottajilla on huono omatunto ja kun erottaminen tehdään niin, ettei ole erottamispäätöstä, siitä ei voi mennä oikeuteen yhdistyslain perusteella. Raimo Laakia (Sipoo).
Ville Honkala#5 Apr 24, 2010, 21:18
Kuka edes äänestää tekopyhiä feministipyrkyreitä? Mukapasifisteja jotka ovat mukana Afganistanin kansanmurhassa..
Vieras#6 Jul 02, 2010, 01:25

tää että sait potkut, on loppujenlopuksi korruptoituneen yhteiskunnan tulos.

Päivi Ruippo#7 Oct 24, 2010, 10:06

Vihreät - Täysin oikeistolainen puolue nykyään

Allekirjoitin adressin, koska olet kokenut vääryyttä.

Vihreät ovat nykyään umpioikeistolainen puolue, täynnä porvareita ja heidän kersojaan.

Vain tietämättömät kannattavat ja äänestävät heitä.
Vieras#8 Jan 06, 2011, 22:33

Laakia

Kuka hemmetissä on Laakia?
Vieras#9 Mar 05, 2011, 11:46

Lähtokohtaisesti korruptoitunut

Onhan asia selvitetty pj. Sinnemäen suulla, että ei ole olemassa mitään asiaa joka voisi estää vihreiden osallistumisen hallitukseen.
Vieras#10 Apr 01, 2011, 03:06

Vaihda porukkaa...

... ja tule Perussuomalaisiin!Onhan meilläkin vihreitä arvoja vaaliohjelmassa ja niitä saa esittää enemmänkin. Hyvä että tuot kunnalliset toilailut esiin! Onnea ja menestystä!

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Pasianssi, shakki, hertta, tammi ja lisää
Pelaa ilmaiseksi →
Selainpelit.fi