Laitoshuoltajat pois palkkakuopasta!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Olen laitoshuoltaja.Työ on fyysisesti ja henkisesti rankkaa mutta vaihtelevaa ja mielenkiintoista.Jokainen päivä on erilainen.Palkka pitäisi olla parempi että saataisiin nuoria ihmisiä alalle.Keski-ikä on korkea ammatissamme.
ovat palkkakuopassa olleet vuosia. Kunnon korotus.
Hieman meni kyllä maku adressijuttuun kun tuli tämä sivu jossa rahastetaan näkyvyydellä :(
Olen laitoshuoltaja, aikoinaan ammattitutkintoa suorittaessani vuonna 2000 kouluttaja sanoi, että kohta ammattitaitoinen laitoshuoltaja saa määrätä palkkansa itse...sitä päivää ei ole vieläkään näkynyt, eli sitä odotelles
Ihme touhua.
Palkkoja kuulemma tulis vaan alentaa just matalapalkkaisten alojen osalta. Näin TEMin herrat muut hyväosaiset haluaa nähdä.
Laitoshuoltajilla kiire ja työn määrä lisääntyy jatkuvasti, jotenka ne täytyisi huomioida myös palkkauksissa. Laitoshuoltajat pois palkkakuopista ja antakaa arvostusta työllemme, sillä meidän työpanoksia tarvitaan !.
Laitoshuoltajat lakkoon ellei palkat nouse. Niin tekevät kaikki muutkin ammattiryhmät kun haluavat parannuksia työhönsä.
raskas työ
Raskas työ ja pienehkö palkka.
vähän parantunut.
mutta 12e pitäs olla minimi koulutuksen saaneelle
Laitoshuoltaja-siivojana olen toiminut 12v. Kk-palkka nousi juuri 11.90€ tunnilta. Yksityisellä työnantajalla työskentelen. Kk-palkka vaihtelee sunnuntaitöiden mukaan 2000-2500€ /kk Tykkään työstä vaikka olen mies.
| This discussion has been closed. |