Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
varmasti "rahamiehet" jo hierovat näppejään, onhan varuskunta erittäin hyvällä paikalla! mielenkiinnosta jään seuraamaan tilannetta...JOS lakkautetaan. katsotaanko asioita Fortumin suhteen(wanha lämpölaitos), VAI, onko jollain muulla asiasta enempi tietoa. em. perustuvat vain minun henkilökohtaiseen mielipiteeseen.
olisihan melko ironista, jos rkp mies laittaisi ns."rantahurrien" lepokodin lihoiksi?
mielipiteitä varmasti on monia ja toivottavasti järki voittaa. itse olen lähettänyt punalaatta- ystävilleni pyynnön Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta.
Kaikki ovat tervetulleita yhteisen hyvän vuoksi.
T: evp. tykkimies/ JPsto
Alasajo
Vastuutonta aikaa
Elämme edesvastuuttomien huijareiden aikaa.
Euro on pilannut koko Euroopan, sekä myös Suomen
Vienyt työpaikat sekä tuonut leikkaukset, ohjannut
meidät myös kurjuuden tielle.
Tämä on vasta alkua,,,suurin kurjuus on vasta edessä.
Maata ohjaa ,,EdesvastuuttomaT " humalaiset ,,Savolaiset"
jOILLE EI oman maan elämä ole minkään arvoinen !
On muistettava että sorrolla on myös aikansa VUOSI 1918 pitäis olla myös
Jyrki Kataisen tiedossa ! Ei riitä että Katainen voi hyvin pienen kannattajoukon kanssa !
Mielenosoitukset kunniaan..
http://www.adressit.com/pohjois-karjalan_prikaatin_puolesta
Kontiolahden säilytäminen varuskunta paikkakuntana olisi oiva käden puristus Suomen hallitukselta ja osoitus siitä, että hallituskin haluaa pitää maakunnat elinvoimaisina.Työllisyys säilyisi ja valmiit rakenteet säilyisivät elinvoimaisina(esim ampumahiihtostadion jne.
Pääkaupunki seudulta lakkautettavan varuskunnan jälkihoito olisi huomattavasti helpompaa.On puhuttu jopa metropolin työvoimapulasta.
En malta olla mainitsematta tässäkään yhteydessä sellaisista kornia toimintaa maahanmuuttajien sijoittelussa,kuten Lieksan alueelle, suurelle työttömyysalueelle sijoitetaan pakolaisia. Hei haloo.Ruotsinkielisillä alueilla heitä ei näy.Esim.Ahvenanmaa ,Hanko jne.
RKP.N MINISTERIT.
Halu puolustaa maata
Itse olen nainen ja miettinyt inttiin menemistä vakavasti, mutta nyt kyllä unelma romuttui täysin kuultuani Kontiorannan lakkauttamisesta. En tiedä, onko minulla kuitenkaan niin suurta halua sitten lähteä Kainuun Prikaatiin suorittamaan yhtään mitään. Kontiorantaan olisin mennyt vaikka heti, kunhan oma elämäntilanteeni olisi ollut siihen valmis.
Hitlerkin on asiasta näreissään
Maanmpuolustustahdon ylläpitoon vaikuttaa, kun noin vai lakkautellaan- ja varsinkin Itäsuomesta
On myös työllisyyskysymys
armeija pysyy.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
| This discussion has been closed. |
Mahtaako tällä olla mitään merkitystä...
Vastavetona voitaisiin lopettaa verojen maksaminen, mitäpä noita maksamaan kun ei omaa maata niillä laiteta kuntoon, vaan syydetään jonnekin kreikkaan.