Säästötalkoot eduskuntaan
Ota yhteyttä adressin tekijään
Ehdottomasti säästötalkoisiin tuo Arkadianmäen porukka mukaan. Itse olen 3 -vuorotyötä tekevä erikoissairaanhoidossa työskentelevä sairaanhoitaja, ammatillisia erikoistumisopintoja suorittanut työn ohessa omalla kustannuksellani lisäopintoina osaamistani tukemaan. Nyt olen palkkauksessa urani huipulla ja edellisen pallkkakuittini loppusaldo oli verojen jälkeen 2200e , tässä palkkakuitissa oli vuorotyölisiä ja myös lomarahat maksettu. Nyt pitäis sitten palkkaa alentaa, lomia lyhentää että saadaan vienti vetämään. Mietin tässä, mikä on se oman alani vientituote, millä saadaan maamme talous nousuun. Varmaan se vientituote on hyvinkoulutetut sairaanhoitajat, jotka lähtee pois tästä maasta töihin sinne, missä tästä työstä maksetaan sentään vielä palkkaa millä pärjää.
Ihan vaan siks allekirjoitin että rupee vtuttamaan tuo eduskunnan pskatouhu!! Raiskari pakolaisille (en halua yleistää) syydetään rahaa -> puhutaan pian miljardista ja stana tänne ei oo varaa rakentaa yhtä helvetin lastensairaalaa!! Ja ne urpot (kansanedustajat) saa puhumalla pskaa ja tekemällä päätöksiä oman edun mukaisesti (en halua yleistää) 7000€/kk rahaa on vaan ihan prseestä. Tämäkö demokratia?
Re:
Hyvä ehdotus. Näinhän tehdään hoitotyössä, päivän tapahtumat ja saavutukset raportoidaan tarkasti. Samalla tavalla saataisi kansanedustajan työ näkyväksi heitä äänestäneille, tulisi sitä paljon puhuttua läpinäkyvyyttä. Äänestäjä voisi raportointia seuratessaan harkita, näkeekö toiminnan hyödylliseksi, haluaako henkilön jatkavan tehtävässään.
Kansanedustajien määrää voisi myös vähentää tuosta 200 vaikka 150 edustajaan. Oltais lähempänä esim. Tanskan 175 ja toisaalta, ei tarvita edes niin paljoa kun Eu kuitenkin sanelee mitä Suomessa tehdään :)
Juha Sipilä hallitus otti nimekseen: Vihan ajan Hallitus !
Kansan vihan nostatti tämä Tyrannien Oikeisto Hallitus.
Kolmen roiston vihan ajan hallitus!
-Ajavat ydinvoimaa vastoin kansan enemmistöä .
-aloittivat työt ilman lupia.
- Leikkaavat ja ensimmäisenä sieltä jossa ei leikattavaa ole.
- Teettivät Uraanikaivos ___Talvvaarasta Purkuputket ___Nuasjärveen
vastoin kansan enemmistöstä piittaamatta.
- Tämä hallitus on___Tuonelan Hallitus___joka tuhoaa kaiken ihmisyyden.
| This discussion has been closed. |