Sähkön siirtohinnat alas
Ota yhteyttä adressin tekijään
Sami#1 Mar 05, 2014, 08:28
Tästä aiheesta on nyt tehty tällä palstalla muutaman kymmentä adressia!!!
urpilainen#3 Mar 05, 2014, 12:28
turha toive
Kyllä vasemisto demokratia pitää huolen siitä,ettei mikään ole halpaa.Veroilla ne kiilaa joka välistä hinnat pilviin,että taivas on vain kattona.
beku#4 Mar 06, 2014, 07:09
vero
Sähkön siirrosta kohta puolet veroja,eli valtion on saatava tuloja pohjattomaan kassaan,mä ymmärrän tässä asiassa valtiota.Koko ajan valtion verotulot alenevat esim.työpaikkojen siirtyminen ulkomaille,vironviinaralli,työttömyys.Mä itse on kilpailluttanut sähkön monta vuotta ja siinä ei todella ole mitään hyötyä näistä korkeista sähkönsiirroista johtuvista kuluista.
Vieras#5 Mar 20, 2014, 16:00
Sähkönsiirrosta maksaminen on älytöntä. Pitäisi riittää sähkönkulutuksesta maksaminen.
Vieras#6 Mar 27, 2014, 04:21
Sähkönsiirtomaksu on ollut saman verran kuin sähkönkulutus. Ylimääräinen rahastus pois !!
"Närkästynyt"#7 Mar 27, 2014, 04:23
Sähkönsiirtomaksu
Sähkönsiirtomaksu on ollut saman verran kuin sähkönkulutus. Ylimääräinen rahastus pois !!
Vieras#8 Aug 19, 2016, 06:16
Siirtohinnat on karannut tavan käyttäjältä aivan älyttömyyksiin.
Monopolilla on hyvä rahastaa ja hyvätuloiset ei korvaansa lotkauta.
Pohjoisesta viedään sähköä etelään ja niillä käyttäjillä on pienemmät siirtomaksut vaikka me rahoitamme heidänkin siirtoLINJAT
Monopolilla on hyvä rahastaa ja hyvätuloiset ei korvaansa lotkauta.
Pohjoisesta viedään sähköä etelään ja niillä käyttäjillä on pienemmät siirtomaksut vaikka me rahoitamme heidänkin siirtoLINJAT
Vieras#9 Oct 13, 2020, 09:16
Siirron perusmaksu varsinkin
Käytän sähköä n 1000kWh/v. Mökillä samanverran.
Carunan perusmaksun osuus laskuissa jotain järkyttävää, mökillä vielä isompi. Ihan rikollista!
Kohtuullisesti kuluttavaa ja elävää rokotetaan eniten.
| This discussion has been closed. |