Pelastetaan Silvolanmetsä (Smedsinmetsä) Ylästössä!
Pelastetaan Silvolanmetsä (Smedsinmetsä) Ylästössä! / Tiedotteet / Smedsinmetsän sabotaasi / Kommentit
|
Birgitta Wulf, entinen Ylästöläinen |
#1 Smedsin metsästä26.10.2024 08:22Olen päättänyt että tuhkani tullaan sirottelemaan jonnekkin luvalliseen paikkaan Silvolan tekojärven ympäristöön, sitten kun sen aika on. Olen ottanut asiasta selvää. Koen tuon metsän antaneen minulle niin paljon uskoa ja voimaa lapsuudessani, että haluan jättää tuhkani sinne. Samalla haluan tällä viestilläni puolustaa viimeiseen hengenvetooni lähiluonnon ja siellä asuvien eläinten merkitystä. Me emme myöskään saa viedä lapsiltamme tulevaisuutta viemälllä heiltä luontoa. Me tarvitsemme metsiämme, me tarvitsemme luontoa, sillä ilman luontoa meillä ei ole elämää. Tämä adressi löytäköön tiensä uusien metsiemme puolustajien joukkoon. Kiitokset adressin laatijalle tärkeästä työstä Smedsin metsän säilyttämiseksi. |
|
| |
Kommentoi adressia |
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.