SRL:n maksut maltillisiksi
Ota yhteyttä adressin tekijään
Eläinlääkärimaksu
Kipuraja mennyt monella jo...
Tuntuu siltä, että vain ratsuihmiset ovat niin tyhmiä että heittää rahaa huoletta ilman riittäviä vastineita menemään.
.Re:
Otsikosta tuo asia lienee selviävän: jäsenmaksut ja kilpailulisenssit sellaisiksi, että ihmisillä on niitä varaa maksaa. Aika huimia korotuksia, kun asiaa alkaa laskemaan.
Täydennystä adressin tekstiin
Mikä tässä nyt mättää?
Re: Toimitusmaksu
#1: Maltteja maksuihin! - Toimitusmaksu
Täh? Eihän tässä adressissa ole mitään sisältöä? Siis mitä me allekirjoituksella vaaditaan? Pelkkä otsikko että maksut maltillisiksi ei piisaa. Muutenhan me allekirjoitetaan vaan nuo tuossa luetellut maksut. Tee vähän parempi adressi
Kansallinen kisamaksu (A)
Mietteitä
Kun katsoo allekirjoittneiden listaa, on aika paljon nimi, jotka ei kilparatsastuksen kanssa ole tekemisissä kuin haaveissaan, myös muutama nimi, jotka tuota rahaa kerää omaan taskuun :)
Kansallinen lisenssi
Kisa2
Hyvä asia
Re: .Re:
Suomalaisena keskituloisena tätiratsastajana (aluetasolla kisanneena) voin hyvin maksaa jäsenyydestä 5 € lisää vuositasolla, jos se menisi nuorten kilpailemisen kannustamiseen.
äiti
"Adressi toimitetaan 18.11. ennen liittokokousta SRL:n pääsihteerille Fred Sundwallille sekä hallituksen puheenjohtajalle Jukka-Pekka Leskiselle. Adressi pyydetään esittämään myös liittokokoukselle. Tässä viestissä tullaan myös kertomaan, että tämän adressin allekirjoittaneet vastustavat SRL:n jatkuvia maksukorotuksia ja toivovat, että jäsen- ja lisenssimaksut pysyisivät sellaisina, että kaikilla olisi mahdollisuus varallisuudesta riippumatta kuulua SRL:n jäsenseuraan sekä osallistua kilpailutoimintaan."
Eli adressin tarkoituksena on kerätä nimiä vastustamaan jatkuvia maksukorotuksia.
Kyllä ainakin nuorten osalta kansallinen lisenssi on järkyttävän kallis ottaen huomioon, että nuori kisaaja ei tule kisoihin yksinään pelkän kisahoitajan kera vaan mukana on kisahoitaja/-hoitajat ja koko perhe. Eli aikuinen kisaaja maksaa korkeintaan itsensä ja hoitajansa, nuori kisaaja tarvitsee mukaansa koko perheen ja kulut on heti moninkertaiset. Lisäksi nuoret kisaavat kaikenmaailman cup:eja jotka on hajautettu ympäri suomea.
Aluelupamaksu ylös ja kansallinen ennallaan
Itse olen satunnainen harrastaja ja minun tuloillani ei kyllä SRL:n maksuja enää maksella. Jos kerran (osa)syynä on Hippoksen nousseet painatuskulut, miksei Hipposta siirrytä toimittamaan vain sellaisia määriä kun tilaajia on? Itse en lehteä lue enkä mihinkään tarvitse ja samaa mielipidettä olen kuullut monelta muultakin jäseneltä. Maksakoon ne, jotka lehden haluavat.
Ja samaa mieltä, että esittelytekstiin voisi tarkemmin ilmoittaa mitä haetaan, vaikka ihan alkuun lyhyesti.
Kipa
Re: Kipa
Rankingpisteet päivitetään manuaalisesti aluesihteerien toimesta
| This discussion has been closed. |
Toimitusmaksu