Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin
Ota yhteyttä adressin tekijään
Suomalaisten itsetunto nousuun!
TÄTÄ EI OIKEASTI TAPAHTUNUT.
"Raitiovaunussa kotimatkalla todella isokokoinen mies uhkaili kahta tummaa poikaa, haukkui näitä terroristeiksi ja huusi Suomen jääkiekkojoukkueen näyttävän kaikille."
TÄMÄKIN OLI ADDRESSIN KIRJOITTAJAN YÖLLINEN FANTASIA.
Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua
#118: sivistynyt - Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua
Natsithan ne halus sulkea kaikki eri mieltä olevat laitoksiin...
Jääkiekkoilijat rasismia vastaan - avoimesti.
Kansainvälisyys on kultaa!
Re: Rasismi on Suomen häpeä
#25: - Rasismi on Suomen häpeä
"Emme anna isokokoisten tai kovaäänisten elukoiden johtaa tätä maata tai mielipiteitä, meitä hyviä ja terveesti maastamme ylpeitä Suomalaisia on enemmän. Minun Suomeni on rohkea ja vapaa, ei ahdasmielinen."
Ikävä kyllä tässä ollaan jo hävitty. Ujot ihmiset leimataan sairaiksi ja koulukiusaajat kruunataan kuninkaiksi. Tarkkailuluokkia ei enää ole, vaan häiriköt jaetaan tasaisesti jokaisen luokan kiusaksi. Ja jos jonkun keskittymiskyky tästä kärsii niin hän on itse sairas.
Kun kiinnittää huomiota nykynuoriin ainakin pääkaupungissamme, kuulee jatkuvasti toisten nimittelyä homoiksi. Tuosta on suvaitsevaisuus kaukana, kun jo nuoruudessa opitaan, että toisia voidaan panetella leimaamalla heitä seksuaalisen vähemmistön edustajiksi. Olen varma, että usea näistä äidin kullannupuista on näitä kiivaimpia nettirasisteja mitä täälläkin näkee.
En nyt viitsikään sanoa mitään maan johtamisesta. Teot puhukoot päättäjien puolesta, valitettavasti! :((
Havettavaa kaytosta ja pitaa tuomita/bokotoida ankarasti.
Suomi ja skandinavia ovat edella kavijoita ihmisoikeuksissa,eika meilla ole varaa rasismiin.
Re:
Rasistin on pakko vetää joka kohtaan ituhippikortti.
Re: Olisi hienoa voittaa maahanmuuttajat ja pakolaiset
#1: Ne ovat vaan tiellä täällä - Olisi hienoa voittaa maahanmuuttajat ja pakolaiset
Heitä siis maahanmuuttaja Komarovin pellolle?
Uskottavuus?
Ajatelkaa jos kaikki nämä, vajaa viisi tuhatta, allekkirjoittanutta käyttäisi aikansa johonkin yhteiskuntaa hyödyttävään. Vaikka nostaisi esille politikkojen valheita ja takinkääntöjä. Tai koittais jollain muulla tapaa parantaa mailmaa. Turha mussutus ei nyt auta.
Re: Re: Miksi kaikki väkivalta ei ole yhtä tuomittavaa?
#196: Paloma - Re: Miksi kaikki väkivalta ei ole yhtä tuomittavaa?
Jos ja kun kerran mielestäsi kaikki väkivalta on yhtä tuomittavaa, niin voisit kaiketi tuomita viimeaikaiset maahanmuuttajajengien tekemät törkeät ja raukkamaiset ylivoimalla tehdyt väkivallan teot vähintäänkin yhtä vahvasti, kuin tunnut tuomitsevan kaduilla huutelut. Luulen kuitenkin, että töittesi vuoksi et ehdi sitäkään vähää tehdä. Kansaa jakaa tällä hetkellä juurikin kaltaisesi ihmiset, jotka toisista väkivallan teoista vain toteavat Anni Sinnemäen sanoin;" Meidän on vain totuttava tällaiseen."
Toivoisin sinun tuomitsevan julkisesti ja kovin sanoin lähiaikoina tapahtuneet etnisten jengien törkeät ihmishenkiä vaarantaneet väkivallan teot, sikäli kun töiltäsi ehdit. Seuuraavaksi kun kommentoit tänne voit sen toki tehdä.
Mitä ihmettä
| This discussion has been closed. |