suvivirsi suomen kouluissa säilytettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Voisitteko ystävällisesti tarkistaa perustelunne hyvälle aloitteelle.
Haloo Suomi!!!
Re: Voisitteko ystävällisesti tarkistaa perustelunne hyvälle aloitteelle.
#6: joutukaa sielut - Voisitteko ystävällisesti tarkistaa perustelunne hyvälle aloitteelle.
Hyvä pointti. Mutta mamuvastaisuudella ratsastetaan aina ennen vaaleja.
Mamut vpois
Suvivirren voi laulaa myös kirkossa
Minua ei haittaa, että jouluevankeliumi luetaan joulujuhlassa. Miksikö? Koska se kertoo joulun syntytarinan ja on näin osa kulttuuria. Uskonnosta opettaminen on eri asia kuin uskonnon opetus. Suvivirren mukaan maailma on syntynyt Jumalan luomana, bioligisen näkemyksen mukaan, mihin minäkin uskon, näin ei ole. Täten Suvivirsi julistaa Jumalan sanaa ja on eri asia kuin jouluevankeliumi.
Sinänsä minulla ei ole mitään traditioita vastaan, mutta jos niillä sorretaan vähemmistöjen oikeuksia, minulla on paljonkin niitä vastaan. Onko ok, jos kevätjuhlaan luodaan uusia traditioita ja Suvivirren lisäksi siellä tuodaan esille myös meidän "uskonnottomien" ja "vääräuskoisten" näkemyksiä siitä, mikä kesä on? Silloin hyväksyn mukisematta myös Suvivirren, koska positiivinen uskonnonvapaus toteutuu tasavertaisena.
Epäilyistä huolimatta olen kantasuomalainen enkä muuksi muutu, vaikka haluaisinkin.
Suvivirsi Kunniaan <3
Suomi on kielteinen kieltojen maa
suomalaisilla on OIKEUS laulaa suvivirsi. Siitä alkaa koulujen kesälomakausi. Vaik en ole uskovainen, niin suvivirsi on muutakin kuin virsi.
Kantasuomalaisilla on OIKEUS PITÄÄ PERINTEISTÄ kiinni, emmehän mekään mene kieltämään johonkin toiseen kulttuuriin etteivät he saa kunnioittaa perinteitään.
Jos ei kuulu ev.lut kirkkoon, nin eihän sitä suvivirttä tarvitse mennä kuuntelemaan, mutta ketkä haluavat, niin heille se suotakoon!!
Suomi tuntuu olevan pikkusieluisten maa, kaikki mahdollinen halutaan kieltää, sen huomaa parhaiten kun asuu Suomen ulkopuolella.
Ei pitäisi olla niin rähmällään joka suuntaan.
Vaalit tulossa ja natsit ryntää nettiin valehtelemaan. Kukaan ei ole mitään virttä kieltämässä, mutta peruille kyllä kelpaa valheella saatu ääni. Eipänhän heillä rassukoilla mitään oikeaa sanottavaa olekaan.
| This discussion has been closed. |
....