Vaadimme että vietnamislainenperhe saa jäädä suomeen!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vaadimme että vietnamislainenperhe saa jäädä suomeen!.
|
Vieras |
#118.11.2011 19:15On se kumma, että työtä tekevät ja haluavat ajetaan täältä pois, mutta pahantekijät ja laiskat pidetään ja elätetään meidän verorahoillamme! |
|
| |
|
Vieras |
#218.11.2011 20:01En hyväksy, että kunnolliset, työssä käyvät ihmiset häädetään täältä pois. Järjen käyttö on sallittua, eikä johonkin kohtuuttomaan pykälään vetoaminen ole sivistyusvaltiona itseään pitävän maan viranomaisilta hyväksyttävää! |
|
| |
|
tn |
#3 Adressin muoto18.11.2011 20:19Voisiko tästä adressista muokata asiallisemman version, jotta useampi voisi sen allekirjoittaa? |
|
| |
|
sepi salonkylältä |
#4 Re: Adressin muoto18.11.2011 20:29Siis, mitä epäasiallisuutta olet löytävinäsi? |
|
| |
|
Vieras |
#518.11.2011 20:33Kyllähän tähän Suomen maahanmuuttopolitiikkaan pitää saada selkeää korjausta ja järkeistystä. Maalaisjärjen käyttö ei todellakaan ole kiellettyä. |
|
| |
|
Vieras |
#618.11.2011 20:34Aivan järkyttävää karkottaa ahkeria suomeen hyvin sopeutuneita rehellisiä ihmisiä jotka omalla työllään elättävät itsensä. Suorastaan häpeällistä! Minut pitäisi myös karkoittaa ja olen Suomen kansalainen. Päätös on täysin järjetön. Toki lait mahdollistavat paljonkin järjetöntä toimintaa ollen siten laillisia mutta eikös lainkäytön pitänyt edellyttää myös tulkintaa sieltä kautta kuinka lain valmistelu on tarkoittanut ja lisäksi hallintomenettelylaki edellyttää tulkinta ja rajanvetotapauksissa tulkitsemaan lakia heikomman eduksi! Eli pitäisi tuo virkailija haastaa oikeuteen lainkäytön perusperiaatteiden rikkomisesta. Toivottavasti vietnamilaiset uskaltavat valittaa päätöksestä kaikille mahdollisille valitustahoille siten että Suomi saa hiukan muuallakin kiiltoa kuoreensa. Onpa törkeä juttu, mikäli siis uutisen pääasiat pitävät paikkansa. Ihanko siis puupäitä meillä pääsee viranhaltijoiksi. Mä luulin että tämä on sivistysvaltio ja oikeusvaltio. |
|
| |
|
Vieras |
#718.11.2011 20:53surulista jos näin on Suomessa ,eikös sinne just työvoimaa haluta ,no ainakin sillä perusteella sinne pakolaisia otetaan ,, |
|
| |
|
Vieras |
#818.11.2011 21:28Tällainen perhekö kuuluu olla Suomesta karkotettavien etulinjassa? Oma mielipiteeni on että terveen järjenkäyttö on tämän maan politiikasta ja päätöksenteosta yleisesti kaikonnut jonnekin. Olemme turmion tiellä. Työtätekeviä karkotetaan samalla kun sossupummeja ja kriminaaleja hyysätään. "Voi voi, kovista oloista tulette, kyllä ME ymmärrämme jos traumat purkautuvat vetelyytenä, kunniallisuuden puutteena, kantaväestön halveksumisena, rötöstelynä, ym. sikailuna". Kyllä kansa tietää, mutta mihin se järjenkäyttö häviää siinä vaiheessa kun päästään lainsäädäntöä ja vallitsevia käytäntöjä työstämään?? |
|
| |
|
Vieras |
#918.11.2011 22:27I am so disappointed, that a family which makes it's own way, works hard and is adjusting to a country that is totally different to Vietnam, may face deportation.Shame on you Finnish politicians and bureaucrats! |
|
| |
|
Uhkaava tilanne koko valtakunnan alueella. |
#10 On täysin oikein karkoittaa tunkeilijat vierailta refiileiltä pois.18.11.2011 23:58Lieksassa on aloitettu somaleiden karkoitukset ja estää niiden tulo paikkakunnalle.Ennen sieltä karkoitettu pahansuopeat mustalaisetkin.On täysin oikein,että tuleviin epäkohtiin puututaan heti ja kovalla kädellä.Lieksa on kuulemma käynyt todella turvattomaksi paikaksi.Kuulema puukkojen kanssa siellä somalit ja käyvät päälle riehuvat,että uskaltaako sinne edes mennä.Ampuma aseita he haalivat myös käyttöönsä. |
|
| |
|
Mitä kumman hiippareita lienevätkin kaikki kadut täynnä. |
#11 Maahan muuttajat19.11.2011 00:09Virallinen taho puhuu kaikkea valhetta ,kun samanaikaisesti käydään kaduilla tappelua. Pakolaiset ovat todella tulleet vihollisina ja vihamielisissä aikeissa.Niissä kuohuu todellinen viha,vaikka he vierittävät syyn suomalaisille.Muka suomalaiset puhuvat vihapuheita.Ei haluta ymmärtää,että suomalaiset eivät pidä heistä,eivätkä huoli alueilleen. Kuka ne on rahdannutkin tänne vieköön myös ne pois. |
|
| |
|
Hakala |
#1219.11.2011 01:09En juurikaan koskaan anna allekirjoitusta tämän tapaisiin. Mutta nyt, kun kyseessä on työtä tekevästä maahanmuuttajasta, teen poikkeuksen. Sylettää tämä työperäisen halventaminen ja lorvimista harrastavien jumaloiminen. |
|
| |
|
Vieras |
#13 Aivan käsittämätöntä touhua päättäjiltä..19.11.2011 02:15En ymmärrä, miten hyysätään sosiaalituella eläviä rikollisia jotka sikailevat suomalaisia kohtaan, mutta sitten kunnollinen perhe häädetään jotka eivät ole hakeneet edes avustuksia. Nyt oikeasti jotain järkeä tuohon maahanmuuttoon! Ei ole varaa ottaa elämäntapalusmuja joista suomalaiset ja esim. naiset saa kärsiä työpaikoillaan sylkykuppeina ja pelätä lenkillä raiskaajia. Tulotaso on surkea peruste koska moni suomalainen tulee pienemmällä toimeen. Minulla ei ole mitään vastaan kunnollisia, lakejamme noudattavia maahanmuuttajia jotka haluavat sopeutua ja eivät jatka väkivaltaista kulttuurinsa toteuttamista maassamme, sen sijaan rikollisia, vaimojaan pahoinpiteleviä, elämäntapalaiskureita ja suomalaisia halveksuvia vastaan on. Ihmeellistä myös miksi perussuomalaisia haukutaan kun uutisen mukainen linja on ollut alusta asti, pitänyt vain vääristellä sitäkin. Veikkaan, että ellei asioihin ala tulemaan muutoksia, kansa lähtee mielenosoituksiin näiden asioiden puolesta. Hyvähän se on Kataisen istua ökylinnassaan kun ei itse tarvii pelätä joutuvansa puukotetuksi. Vietnamilaiset sen sijaan on kunniallista, rehellistä ja ahkeraa kansaa. Tämä pitäisi olla sivistysvaltio, voisi alkaa tekemään päätöksiä sen mukaan! Nyt herätys ja järki mukaan, saa olla maahanmuuttokriittinen olematta rasisti! |
|
| |
|
Vieras |
#1419.11.2011 05:08Nyt turunmikaelin kirkon ovet auki näille ihmisille jos lähtö tulee. Siellähän nuita muitakin on majaillut poliisia piilossa. |
|
| |
|
jumalat ovat typeriä |
#15 Re: Re: Adressin muoto19.11.2011 07:07#4: sepi salonkylältä - Re: Adressin muoto No esimerkiksi sana vietnamislainen kuulostaa niin hassulta, ettei addressia voi ottaa vakavasti edes perus___suomalainen.. |
|
| |
|
Vieras |
#1619.11.2011 07:35Sosialisti lutka kuvittelee hallitsevansa tätä maata !!! |
|
| |
|
Vieras |
#1719.11.2011 12:24Käykääs joku herättämässä asioista vastaava ministeri! |
|
| |
|
Työllistetty |
#18 Työyyömät eivät kelpaa19.11.2011 20:34Sitten kun nämä vietnamilaiset joutuvat työttömäksi, perussuomalaiset vaativat heitä karkoitettavaksi. Silloin vietnamilaiset eläisivät suomalaisella sosiaaliturvalla. |
|
| |
|
Jukka |
#19 Paljon nimettömiä19.11.2011 20:48Onpas paljon nimettömiä allekirjoittajia allekirjoittajien listalla. |
|
| |
|
Vieras |
#2020.11.2011 09:11Kyllä pistää vihaksi tämmöinen. |
|
| |
|
Vieras |
#2120.11.2011 13:21Miten tämän saisi yli median sensuurin? |
|
| |
|
Vieras |
#2220.11.2011 14:15Ehdottomasti jäätävä suomeen. |
|
| |
|
Elämän erivaiheita kunnioittaen. |
#23 Vietnamilais perheet21.11.2011 16:57Ei voida pidätellä,kun jotkut haluavat lähteä kotimaihinsa.Monet ovat suomessa olleet ja vanhentuneet ja haluavat lähteä kuolemaan kotimaahansa ja näin päätyä kotimaansa multiin,sukulaistensa ja tuttaviensa pariin. |
|
| |
|
Siinamari Mirette |
#24 Re: On täysin oikein karkoittaa tunkeilijat vierailta refiileiltä pois.21.11.2011 22:19Näin sanoo ISÄM MAAN PUALLASTAJA |
|
| |
|
Vieras |
#2503.12.2015 13:30Emme me voi kotouttaa tänne koko Vietnamin kansaa. Maailmassa on 7 miljardia sorrettua ihmistä ja köyhää. Kaikkia ei voi Suomeen siirtää. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.