VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
paksuturkkinen koira ei voi olla sisällä ei ennen eikä jälkeen lenkin, kylmä ei tee sille haittaa mutta lämpö siitäkin edestä, onko siis ratkaisu että kaikki paksuturkkiset koirat hävitetään että susi saa temmeltää vapaasti pihanurkissa ja lapset pidetään sitten sisällä heidän henkensä turvaamiseksi, näinkö se menee?
Re: Re: höpö höpö 3674
#3703: metsästäjänainen - Re: höpö höpö 3674
Myö asutaan maalla susalueella koirien ja lasten kanssa, eikä ole sushukka kettään uhannu.
Petopuumi
Jos petopuumi jatkuu metsäästäjät vaatikaa tasapuolisuuden nimissä ympärivuotista riistan talteen ottoa ei välttämättä tarvii ampuakkaan avuttomana uppuroivaa hirveä kevät hangilta viittävaille ovat selvinneet talvesta laihat tiineet hirvet kalutaan männyn katkuisia luita niinkuin susi
sitten ei tarvii koiria erikseen lenkittää
Kennelliittoon
Re: Re: Re: höpö höpö 3674
#3753: - Re: Re: höpö höpö 3674
... onko tässä logiikassa jotain vikaa kun ajatuksesi kulkee, että kun teitä ei sushukka ole uhannut niin ei se ole voinut uhata ketään muutakaan? Kun teidän perheestä ei ole ketään tapettu (esim. toisen ihmisen toimesta, luojan kiitos) niin ei ketään muutakaan ihmistä ole tapettu. Voisitko ajatella vähän perusteellisemmin....
This comment has been removed by the author of the petition.
Re: Re:
juuri näin.jos haluat pitää koirasi.susilla on sama oikeus kuin sun elukalla.
#3753: - Re: Re: höpö höpö 3674
Meilläkin p-pohjanmaalla sussepari kierteli kylän liepeillä ja sitten katosivat, keväällä löytyivät joesta ei pitäisi mennä heikoille jäille !
Re:
Voi herran pieksut miten joittekin järki juoksee. Ei esim norjan harmaata hirvikoiraa voi pelkän lenkityksen varassa ulkoiluttaa. Se on eläinrääkkäystä jos mikä.
Kaikesta kommentoinnista näkee, että susiensuojelijoilla ei ole mitään käytännön tietoa kotieläimistä tai metsästyskoirista.
Susi ajaa ohitse ja siitäkin on ihan mitä sattuu tietoa. Susi TAPPAA HUVIKSEEN, KUINKA SOKEA PITÄÄ OLLA ETTEI NÄE NOITA HUVIKSEEN TAPETTUJA koiria, poroja, lampaita jne.
Re:
täälläkin 3763:lla tuntuu logiikka olevan kurssissaan, kun hän ei ole nähnyt suden toimesta tapettuja (eläimiä), niin ei niitä ole muuallakaan, sama logiikka takaa, että kukaan ei ole konsaan jäänyt auton alle, kun kommentaattorikaan ei ole jäänyt auton alle...
mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta ei haittaisi, jos ne perustuisi osaksikaan järkevään ajatteluun
Re:
Olen samaa mielipuolta sinun kanssasi.Kirjoittelin vaan eri nimimimerkillä.
kyllä tämä susien suojelu oikeasta työstä käy."LUOJA LUOMISTA KEN VOISI AAVISTAA SEN MIKÄ TÄÄLLÄ ON TEHTÄVÄNÄÄN"
Ei olis enää tarvinnu ite kertoo :)
Metsästäjät maksavat jo miljoona kaupalla rahaa valtiolle metsästysharrastuksestaan.
Re:
No minä ainakin olen työtön metsästäjä.
Mutta mikäs siinä, jos sinä kerran niin sanot, niin kai minä silloin olen porho. Ei auta kun susiensuojelija sanoo, niin silloin on koulun biologian kirjakin väärässä.
| This discussion has been closed. |
Re:
#3748: -
Voi hemputti, kun taas joku fiksu..:)