Vastustamme keliaakikoiden ruokavaliokorvauksen poistamista
Ota yhteyttä adressin tekijään
Kaikki talkoisiin Suomen nousuun, mutta miksi useampaan kertaan sama ryhmä?
Re: Ei ole niin yksinkertaista
#196: Täysin viljaton ja iloinen siitä -
Eipä ole vaihtoehtona minulle, kun olen paitsi keliaakikko, myös allergikko. Kasvikset ja hedelmät käytännössä kaikki kiellettyjen listalla. Samoin esim. pähkinät ja soija. Allergiat ovat minulla vieläpä sen verran pahaa luokkaa, ettei siedätyshoito tule kuuloonkaan. Lisäksi minulla on laktoosi-intoleranssi, joka sekin nostaa ruokakuluja.
Kyllä on taas hallitus keksinyt, mistä leikataan... Ihan järjetöntä. Entäs ne vähäosaiset keliaakikot; vedelläkö heidän pitää elää, kun ei enää leipää saa?
ja lsäksi kahdella lapsella on todettu sama tauti,joten tälläinen leikkaus tuntuu aivan järjettömältä.
Re:
Ohhoh ja hyvää päivää sullekin. Laktoositon maitopurkki maksaa muutaman sentin enemmän kuin tavallinen ja muitakin vastaavia ja monen muunkin allergian tms. vaivan hoitaminen samassa "kaaressa". Otapa ja selvitä asioita ensin ja kirjoittele sitten taas!
Re:
Sama täällä. Keliakia ja työttömyys eli nyt tulee molemmille korville..
Olen keliaakikko minulla on myös synnynnäinen sydänvika, olen siis nuori eläkeläinen, kansaneläkkeestä ja takuueläkkeistä leikataan sekä asumistuesta. Keliakiakorvaus on säilytettävä, sillä se on 26 euroakin on iso raha ja apu koska gluteeniton ruoka on niin kallista,
| This discussion has been closed. |