Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara
Kansalaisten kaivosleiri Sonkajärvellä 8.-10.8.
Kannustusta hyvälle asialle! Olen kuulolla ja mukana täällä Pohjanlahdenrannikolla. Kun Ruotsissakin on samanlaista tuhoamisen vastustusta, niin eikö saataisi tähän mukaan maiden välistä yhteistyötä ja yhdessä luotais keinot vastustukseen.. Ensin tietysti täytyy omat nurkat turvata, mutta tämä pohjoismainen joukkovoima olisi varmaan hyvä tuki viedä asiaa yhteisrintamassa eteenpäin päättäjien tietoon. Kyllä niitäkin päättäjiä täytyy olla, joille luonto ja ihmisen hyvinvointi on tärkeää.
Osoite on nyt väärä että hillutte siellä kilvan kivan illanvieton kanssa ja saunotte paikallisten kanssa. Parempi olisi eduskunta. Laki on muutettava. Paula Lehtomäki (vihr.) omistaa osan Talvivaarasta, kenties hänen kanssaan.
Itse en tietenkään pienyrittäjänä pääse, kun on vieraita majoittumassa ja heitä palvelen :)
voimia ja tsemppiä. Olette korvaamattomia ja oikeassa.
etelämmässä mielettömät turvehakkuut ja viranomaisten vähättelemät ojitukset Puulaan on pilaamassa yhtä Suomen kauneinta järveä.
ymmärrän,että ahneus saa yksilöt tuhoamaan mitä vain. Mutta, että viranomaiset vielä suojelevat moista!
kaikkea parasta!
Perustaa oikeasti aito oikea Ympäristö puolue ?
Nykyistä kansa halveksii sekä ihmettelee sen toimettomuutta.
On sata prosenttisen varmaa tämä tosiasia
Suomen kansa vastustaa Uraaanikaivoksia n.90%
Mitä jos siellä kokouksessa perustettaisiin uusi puolue: SUOMEN LUONNON PUOLUSTAJAT. Ja sitten yhdessä tehtäisiin kaivosvaltauksia ympäri Suomea, ja nimenomaan sillä periaatteella, että nämä alueet jätetään koskematta ja turmelematta.
Hienoa kun jaksatte tehdä tätä työtä ja suojella luontoamme, joka on haavoittuvaa ja korvaamaton! Minulla ei ole taloudellisia mahdollisuuksia tulla mukaan, muuten tulisin. Vastuu on kaivoksen omistajilla, jotka ei välitä mitä seuraa kaikesta!
t. Sini Koskinen
Olette hyvällä asialla! Tahtoisin itsekin tehdä enemmän. Olen lapsesta asti seurannut tätä ihmisen rahan ja työpaikan perässä juoksua ja luonnon raiskaamista. Sitä on jatkunut kohta 50vuotta. Lapissa on jäljellä isot hakkuuaukiot,lokan tekoallas joka tuhosi ainutlaatuisen lapin kylän ja vastaa yhtä tuulivoimalaa tehokkuudeltaan! Järjetöntä touhua! Tsemppiä teille taistelussa rahangoljattia vastaan!
Re:
#20: Puhdas maa,vesi ja ilma -
liittyisin heti siihen puolueeseen!