Vuorenkallion koulun puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Minä en ainakaan allekirjoita ja minulla kyllä on pahaa sanottavaa tuosta koulusta, sen opettajista ja oppilaista. Siskoani on kiusattu siellä jo monta vuotta ja opettajat ei tee sille asialle mitään! Päin vastoin tiedossani on ainakin yksi opettaja joka on jopa itse osallistunut kiusaamiseen. Ja samainen opettaja kiusasi oppilaita jo minun ollessani tuolla koulussa. ja siskolle olisi vain hyväksi jos koulu vaihtuisi ja saisi uudessa koulussa edes yhden kaverin! Nyt hänellä ei niitä ole yhtään.
allekirjoitettu on ja pyyntö
http://www.adressit.com/valtiolta_lisatukea_uuden_lastensairaalan_2017_rakentamiseksi
ja kaikkia jossain vaiheessa koskettava:
http://www.adressit.com/hallitus_ei_saa_leikata_valtion_osuuksia_kansalaisopistoilta
Re: Minusta tämä on asia joka on vietävä
kunnan/kaupungin (en tiedä missä Vuorenkallio on) vaikuttajien tietoisuuteen! Älkää ihmiset jättäkö tällaisia kiusaamisia yms. selvittämättä ja vaatimatta selvitystä.
Re: Re: Minusta tämä on asia joka on vietävä
#4: ketään ei kiusata! - Re: Minusta tämä on asia joka on vietävä
Kiusaamiseen pitää heti puuttua se vaikuttaa lasten koko elämään, jokaisella pitäisi olla turvallinen kasvuympäristö.
Re:
Koska siskosi kiusaustapaus on jäänyt hoitamatta, sinusta on parasta että kostoksi toistasataa oppilasta menettää koulunsa? Logiikkansa kullakin.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re:
ei se mikään kosto ole jos jätän allekirjoittamatta. Itse vedät heti omat johtopäätöksesi ja puhut nyt ihan omiasi. ei se minun ääneni tähän paljoa vaikuttaisi muutenkaan. Ja kouluhan siinä vain vaihtuu, onko se maailman loppu? ei mielestäni. Tai jos tuonne saadaan paremmat opettajat joita oppilaiden hyvinvointi kiinnostaa ja ottavat kiusaamiset vakavasti niin sitten voin allekirjoittaa. Tai jos alkavat vihdoinkin tehdä sille kiusaamiselle jotakin. Ja kenenkään ei oo pakko allekirjottaa jos ei halua. Mutta olisihan se tietenkin tyhmää sulkea koko koulu kun eihän täällä montaa koulua ole enää muutenkaan jäljellä. Miksi kaikki siis pitäisi tunkea samaan kouluun.. Mutten silti aio tällä hetkellä allekirjoittaa.
Re: Re:
Ja sanon vielä, että jos se olisi minun päätettävissäni niin kostoksi antaisin ennemmin opettajille potkut enkä sulkisi koko koulua. En minä mitään kosta sillä, että jätän allekirjoittamatta, eivätkä oppilaat minun takiani kouluaan menetä vaikken allekirjoittaisikaan. Tuossa sinun puheessasi ei kyllä ollut mitään järkeä.
Re: Re: Re: Minusta tämä on asia joka on vietävä
#6: - Re: Re: Minusta tämä on asia joka on vietävä
Kiusaaminen on kyllä jättänyt jälkensä siskooni, se on kyllä huomattu. Itse aion nyt tosissani puuttua tähän ja tehdä kaikkeni jotta kiusaaminen saadaan loppumaan.
Re: Re: Re: Re: Minusta tämä on asia joka on vietävä
#13: - Re: Re: Re: Minusta tämä on asia joka on vietävä
Surullista että kiusaamista kouluissa edelleen tapahtuu niin paljon, etenkin kun on nähty mihin se pahimmillaan johtaa. Eivätkö opettajat oikeasti reagoi siskosi kiusaamiseen jos esim. vanhempasi heihin ottavat yhteyttä? Asia on selvitettävä joka tapauksessa välittömästi ennen kuin asia pahenee entisestään.
Re: Re: Re: Re: Re: Minusta tämä on asia joka on vietävä
#14: Kaikkienkaveri - Re: Re: Re: Re: Minusta tämä on asia joka on vietävä
Siitä on puhuttu sosiaalityöntekijöiden, koulukuraattoreiden ja opettajien kanssa, vanhempamme ensin, mutta asiat eivät ole muuttuneet mihinkään. Katsotaan muuttuuko asiat mitenkään nyt kun minä puutun asiaan.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: en tiedä
Rapistuneet koulurakennukset on hoidettava kuntoon
Maassamme on niin homekouluja kuin kosteusvahingoista kärsineitä koulurakennuksia, joista on tullut vesi rapististusneesta katto- ja seinärakenteesta läpi. Kun kosteus pääsee rakennuksen eriteisiin, alkaa sinne kerääntyä hometta ja vähitellen home leviää rakennukseen sisälle.
http://www.adressit.com/rapistuneet_koulurakennukset_on_hoidettava_kuntoon
| This discussion has been closed. |
Koulu on kristillis-isänmaalinen laitos, näin seurakunnan tilatkin ovat lähellä ja oppilaiden tutustumistilaisuudet on helppo järjestää koulun oppituntien aikana.Päättäjät: Ottakaa järki käteen, miksi hajoittaa kaikilta osin toimivan koulun sijainti!
Anna-Liisa Turpeinen