Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa

Pannari

/ #84 Ei sairaus

24.02.2013 11:19

Homous ei ole sairaus. Sairaus on fyysisen tai psyykkisen rakenteen tai toiminnan poikkeavuus, joka aiheuttaa yksilölle tai tämän ympäristölleen tilapäistä tai pysyvää haittaa tai toiminnanvajavuutta. Homoseksuaalisuus ei sovi tähän määritelmään, minkä takia se ei olekaan suomalaisessa tautiluokituksessa.
Avioliiton pyhyys on kyseenalaista. Mitä pyhää on kännipäissä sovitussa liitossa, joka johtaa eroon kahdessa viikossa, entä liitossa jossa toinen puoliso pahoinpitelee toista? Entä syrjähyppyjen värittämä liitto? Tämähän rikkoo avioliiton perusarvoja, jossa sitoudutaan toiseen ihmiseen loppuelämäksi. Silti tällaiset avioliitot sallitaan. Ennen vanhaan avioliitto käsitti miehen ja VAIMOT. Onko tämä pyhää? En usko. Lisäksi näitä vaimoja kohdeltiin kuin omaisuutta. Avioliitto on saastunut, mutta molemminpuolinen rakkaus on ei ole.
Lähes kaikkien eläinten parissa on ilmennyt homoseksuaalisuutta. Homofobiaa löytyy vain ihmisten parista. Homoseksuaalisuus on täysin luonnollista, toisin kuin esimerkiksi autolla ajaminen tai vaatteet.