Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #649

27.02.2013 23:08

Maahanmuuttajat ovat olleet todella surkeissa oloissa ja vain ne varakkaimmat sieltä pois pääsee eli tulee siis tänne. Ja kun tulevat he saavat kaiken mahdollisen avun ja rahan, no hehän kertovat tutuille ja sukulaisilleen et tännehän kannattaa tulla kun ei tarvitse mitään sen eteen tehdä et saa kaiken. Jos ovat olleet surkeissa oloissa ni kyl he tääl pärjäisivät vähän vähemmälläkin, kuten suomalaiset opiskelijat. Ruoka on äärettömän kallista nykyään ja ei opiskelijalla ole rahaa ostaa juurikaan mitään sillä opintorahalla. Jos suomalaiset jotka muutenkin maksaa veroja niin joutuvat pärjäämään naurettavan pienillä rahoilla ja sanotaan viel sossussakin et kyl sun pitäis pärjätä... No siinä tapauksessa maahanmuuttajatkin pärjäisivät sillä naurettavan pienellä rahalla jota suomalaiset saavat siis veronmaksajat, jotka ovat opiskelijoita, työttömiä, äitiyspäivärahalla kituuttavia suomalaisia. En yhtään ihmettele että ei enää jakseta ja jäädään sairaseläkkeelle. Saman suuruiset rahat sitten kaikille, kyl varmasti alkaa vähenemään maahanmuutto, kun tajuavat et eihän tääl olekkaan enää niin kivaa kun ei oo rahaa edes ruokaan.