Tupakka kieltoon Suomessa

joku

/ #17 Kukkahattutädit

19.10.2007 15:55

Mitä ihmettä se teitä liikuttaa, jos joku tuntematon Jorma-Antero 75v. jostain Sodankylästä kuolee keuhkosyöpään? Tai mitä ylipäätään puututte toisten tupakointiin, tai yhtään mihinkään, jotka ovat käytännössä ihmisten henkilökohtaisia asioita ja päätöksiä. Luuletteko olevanne jotenkin parempia ihmisiä, kun ette tupakoi tai käytä alkoholia? Ja onko tavoitteenne tehdä koko ihmiskunnasta teidän kaltaisianne kukkahattutätejä? Naurettavaa touhua. Jos itse ette tupakoi ja lähipiirinne ei tupakoi, niin ok, mutta on se kumma, kun se vieraiden ihmisten tupakointikin kiinnostaa niin helkkaristi.

Suurin osa ravintoloistakin on nykyään savuttomia ja tämä laki on tehty juuri teitä täti-ihmisiä varten. Työpaikoilla on omat alueet tupakoitsijoita varten. Tupakka-askeihin on painettu kissan kokoisilla kirjaimilla uhkaavia lauseita tupakoitsijoiden "pelotteeksi". Eikö tämä jo riitä? Jos se tupakointi niin paljon haittaa, niin mikä pakko teidän on roikkua tupakoitsijoiden läheisyydessä?

Hankkikaa oma elämä ja lopettakaa turha itkeminen, kiitos.