Maahanmuuttajien tuet

järisyttävää

/ #709 Opiskelijana ja maahanmuuttajan entisenä kaverina

06.03.2013 21:46

Itse saan kelalta kuukaudessa 460e ja pelkästään asunnon vuokra 480e/kk. Halvempaa asuntoa ei ole tällä hetkellä saatavilla.. jos käyn töissä, kela perii heti takaisin rahaa. Nimim. Sain juuri 1000e takaisinmaksua, tilillä on 4e. Kaverini on maahanmuuttaja ja rahaa tuntuu olevan kuin roskaa. Olisi koko ajan minullekkin ostamassa kaikenlaista ja syy on se, että hän saa kuulemma niin paljon tukea ja saa vain kotona maata. Ei puhettakaan työnteosta. Katkaisin kyllä välit häneen kun huomasin hänen varastelevan tavaraa. Koti oli täynnä hintalapullisia vaatteita ja hän oikein mainaisi kuinka helppoa on varastaa. Kuuntelin myös kuinka hänen iranilainen/Irakilainen ystävä joutui vankilaan taposta ja tämä Iran/Irak mies ei ollut moksiskaan, tietää kuulemma jo kenet tappaa kun pääsee vankilasta. Hyi helvetti ... Oikein oksettaa... Monta kertaa olen myös ollut heidän isossa kaveriporukassa jossa on paljon Kosovolaisia, he hakkasivat naisystäviään koska se kuuluu kuulemma kulttuuriin... Ei kyllä suomen kultuuriin, mielestäni. Suomi on pilalla.