Kannabis lailliseksi

Bob Parkkonen

/ #24

12.12.2006 03:04

Täällähän on avaramielistä porukkaa. Miettikää te "anti-narkit" nyt hieman, tälläkin hetkellä 13-16 vuotiaat vetävät sen viinapullon ja oksentavat suolensa pihalle ja pahimmassa tapauksessa kuolevat. Mutta, jos heille annettaisiin sen viinapullon vastineeksi jointti... Kyllä te kukkahattutädit kuulitte oikein, se sana on jointti, sitä me "narkit" käytetään pitääksemme hieman hauskaa viinan sijasta... Niin siis sen viinapullon sijasta jos lapselle annettaisiin jointti se pahimmassa tapauksessa menisi kotiin värisemään pelosta. Mutta ainakaan hän ei kuolisi tai tulisi pysyviä vammoja. Paras vaihtoehto on tietenkin pysyä kaukana kaikestä mahdollisesta joka vaikuttaa mieleen. Minun mielestäni kannabis tulisi laillistaa suomessa koska sen laillistamisesta ei ole ollut suurempia haittoja niissä maissa missä se on laillista, esim. Amsterdam... Mistäköhän Valtteri olet saanut tuommoista tietoa että kannabiksen laillistamista kadutaan Amsterdamissa? Ja onko Amsterdam sekopäinen paikka? Ei mielestäni sen sekopäisempi kuin Suomikaan. Itseasiassa Suomessa taitaa olla tilastojen mukaan suurin itsemurha lukuisuus. Kaikki saavat valita tiensä mutta mennä haukkumaan muiden tienviittoja? Siinä taas ei ole mitään järkeä. Avartakaa mieliänne ihmiset!