Allerin TOP-model lehti ei kuulu Suomeen

/ #45 Re: ENNEN KUN TUOMITSETTE KETÄÄN NIIN KATSOKAA TÄMÄ

15.02.2011 17:17

#42: kyllästynyt - ENNEN KUN TUOMITSETTE KETÄÄN NIIN KATSOKAA TÄMÄ

Katsoin pätkän.Siinä Pauli Aaalto-Setälä toteaa,että "muoti kiinnostaa yhä nuorempia" ja että "toi on lapsen elämää ja sen voi tehdä hyvin tyylikkäästi ja fiksusti".Samoin hän toteaa,että lehti on ollut hyvin suosittu ympäri maailmaa ja että meteli kertoo,että teema on kiinnostava.

Eri ikäisten lasten ja nuorten parissa yli 30-vuotta työskennelleenä toteaisin,että mallimaailma ei todellakaan ole 6-12 vuotiaan lapsen elämää.

Lapsen elämää on leikki ja sadut ja yhteinen tekeminen,yhdessäoleminen aikuisen kanssa.Suomi voisi kerrankin olla edelläkävijä niiden maiden joukossa,jotka kannustavat lapsia ja perheitä yhdessäoloon ja yhdessä tekemiseen ja suojelevat lapsia median erilaisilta houkutuksilta samaistua vääristyneisiin aikuiskuviin.

Lapsi on luonnostaan kiinnostunut kaikesta,mutta viisas aikuinen ymmärtää,että hän on kuitenkin vastuussa siitä,millaisiin kohteisiin lapsen kiinnostusta ohjaa.