Karkkilan löytöeläinten talteenottopaikka vaihtoon

Vieras

/ #34

03.04.2013 07:59

Hankasalmella oli löytöeläinkoti jota piti hiemanko hullu nainen.Hän tappoi kaikki koirat ja kissat jotka sinne tuotiin-HETI!!.Lisäksi hän saalisti kotieläimiä kylillä-vain tappaakseen ne.Teki kovaa tiliä kunnalta-jOKAISESTA lopetetusta ja haudatusta eläimestä hän sai 62,30e ja lisäksi korvauksen jokaisen eläimen 15 pvän hoitokuluista 150e.Hoitomenoja ei ollut-nainen tappoi elukat itse-haulikolla ja useimmiten niin että kissat oli jätesäkissä ja ampui ne sitten pussiin-osa kuoli osa jäi kitumaan kunnes kuoli...eli lopetus kuluja ei ollut-eikä myöskään hautauskuluja koska kissan raadot hän heitteli pitkin metsiä ja hoitolan tonttia ja lisäksi löytyi sitten varsinainen raato-kaatopaikka läheiseltä suolta.Minulla on valokuvia tuolta suolta -se on karmivaa katseltavaa!!!! Siellä ne ovat vieläkin -lehmän päitä,hevosen kavioita,satoja kissoja ja koiria ...osa vieläkin mustissa säkeissä....Lopulta nainen jäi kiinni mutta ei saanut mitään syytettä ei NIIN mitään-kunta irtisanoi sopimukset ja nainen muutti pois....vannoi kyllä jatkavansa samaa hommaa kunnes löytää uuden paikan.Voitte googlettaa manta kissa löytyi hautaamattomana ja johanna haavisto...nin löytyy asiasta enemmän.Pahoin pelkään että sama homma on tuolla Karkkilassa nyt meneillään.....pitäisi tutkia tarkemmin hommaa ja kerätä todisteita ja lyödä eukolle ns.luu kurkkuun ja lappu luukulle!!!!!!