Anton & Anton Ullanlinnaan

Vieras

/ #3

27.02.2011 10:27

Hei! Toivotan onnea kilpailuunne, Anton&Anton!
Asun Tehtaankadun toisessa päässä, Perämiehenkadun kulmassa. Toisella puolella katua on Punavuori, toisella vanha Eira + sen takana kasvava uuden Eiran asuntoalue. Kaiken kaikkiaan alue, mikä on jäänyt huonolle tolalle niin kauppojen (vain Alepa) kuin julkisten kulkuyhteyksien puolesta. Kerrostalon alakerrassa, missä asun, on jo ainakin 2 vuotta ollut tyhjänä Ramirentin jättämä loistava alakerran tila, sisäpihalla. Kuulostaa tietysti itsekkäältä, mutta pyydän huomioimaan, että aivan nyt suunnitelemanne tilan lähellä on hyvin palvellut ja menestyvä Kapteeninpuiston kalakauppa. Myös Kauppahalliin ja torille on kohtuumatka ainakin julkisin kulkuvälinein. Erittäin kehnot yhteydet ja palvelujen puuttuminen rasittaa Tehtaankadun toistapäätä, Vanhaa Eiraa, Punavuorta ja ennenkaikkea uuden Eiran aluetta. Täällä on myös lähetystöjä aivan vieressä (Italia, Irlanti, Norja esim.) TV4 ja lukuisia mainos-ym toimistoja vastapäätä, Michelin-ravintola Mange Sud vieressä jne Tämä vain huomioonne. - Tärkeintä, että saisitte uuden toimitilan etelä-Helsingissä ja laajempi asiakaskunta pääsisi nauttimaan loistavasta tarjonnastanne.