Haaste Sauli Niinistölle, Suomen Palloliiton puheenjohtajalle

/ #30 Re: Re: Re: Turha adressi

27.02.2011 23:22

#14: Futisfani - Re: Re: Turha adressi

On totta, että juniorit tarvivat kaupunkiin joukkueen, johon pääsystä todella kilpaillaan. Olemassaolonsa aikana Ac on joutunut todistelemaan jatkuvasti olevansa kaupungin yhteinen edustusjoukkue. Taloudenpito on suoranainen vitsi. Yhden joukkueen pyörittämiseen on vuosien aikana palkattu aika monta taustaihmistä, sitten ihmetellään mihin rahat menevät eikä riitäkkään palkkojen maksuun.Aikaa rahojen keräämiseen oli monta kuukautta, joten ei AC voi syyttää kuin itseään kun vissiin taas odoteltiin palloliiton katsovan sormien läpi kuten ennenkin.

Valmentajalle tärkeintä on saada itselle glooriaa ja oma naama näkyville mahdollisimman monta kertaa. Valmentajan palkalla saisi monta pelaajaa tai valmentajia, jotka oikeasti haluavat kehittää nuoria pelaajia. Kukaan ei uskalla kyseenalaistaa nykyisen päävalmentajan asemaa. Eipä ole valmentaja tai urheilutoimenjohtaja tarjonnut, että pienentäisi omaa palkkaa kunnes talous paremmalla tolalla!! Onneksi palkattiin kakkosvalmentaja, jota oikeasti kiinnostaa nuorten kehittäminen. Toivottavasti hänestä ei ole uhkaa päävalmentajan asemalle, ettei tarvi potkia pois kuten takavuosina tehtiin.