Ehdoton vankeusrangaistus lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä


Vieras

/ #219

26.04.2013 03:53

Ylläpitäjistä viis nyt.
Kuten aiemminkin mainitsin,syytteitä ei tarvitse pelätä kansalaisaloitteen kannattamisesta.
voisiko haukkujat yrittää ajatella uhrien kannalta ja oileudrn kannalta lansalaisaloitetts.Menee pian hyvä aloite hukkaan ylläpitäjien takia.
Kävin sivuilla kurkistamassa. Näin uhrina jolla voimakkaita oireita,oli sivusto sellainen, etten selvää saanut. Enkä saattanut lukea/katsoa niitä,kun tieto mitä nimiä on, tulee hankalia oireita.
Uhrit,kuten minä. Harvoin voidaan näin, kuten olen nyt minä kirjoittanut,mutta ilmeisen mpnimutkaisien.(en tarkemmin halua selostaa) uhrin oireiden vuoksi en muista kirjoittamaani ja kaikki voima mennyt tähän.

Kansalaisaloite itsessään on äärettömän tärkeä.
Allekirjoittajaa Kandalaisaloite.
Koettakaa sivuuttaa ylläpitäjät tässä asiassa. Kansalaisaloite on äärettömän tärkeä.
Miksi joku haluaa pilata tämän mahdollisuuden?
Ylläpitäjiä voi haukkua muualla
En tiedä miten yrittävät uhreihin ottaa yhteyttä vai ovatko itse uhrit tai heidän omaiset ottaneet yhteyttä, ainakin osassa tapauksia.
Itse en vastaa outoihin numeroihin,ellen tiedä kuka voisi soittaja olla.

silti.

Kannattakaa kansalaisaloitetta.

Itse tänne kirjoittaessa,kaikki voimat meni tänne. Mutta ei sr mitään. Tiesin niin käyvän,kun yritän puolustaa asiaa joka erittäin tärkeä.
Ymmärrän kaikkien kannat ylläpitäjistä. Faktoja en ole kyennyt seurata.
Minulle uhrina tärkeintä on ainoastaan lakialoite.
Sillä on merkitystä.
On harmillista,mikäli ovat ja näin ilmeisesti, lähteneet ajamaan todella hyviä asioita, mutta tapa miten, sr on huonosti mietitty.

Allekirjoittajaa kansalaisaloite siksi, että uhrit saisivat oikeutta ja näillä kovrntuneilla rangaistuksilla voidaan ehkäistä uusien hybäksikäyttöjen määrää. Kyllä kovemmat rangaistukset, ne laittaa hyväksikäyttöä suunnittelevan ajattelemaan haluaako linnaan vai ei.

Pakko lopettaa nyt vaikka kesken olisi jämyt.

Kirjoitus vaikeaa,tulee nykäyksiä jolloin sormi lyö ollaan ka joudun pyyhkiä.

Todella toivon,
Allekirjoita kansalaisaloite.