Kannabis lailliseksi

Toistaiseksi nimetön kannattaja

/ #4044 Kannattaja

06.05.2013 21:22

Myönnetään onhan kannabiksessa selvät huonot puolensa niinkuin kaikissa päihteissä.
Kuten liiallista passiivisuutta kaikkea kohtaan joka on tämäkin yksilöllistä ja liikakäytön aiheuttamaa, kun taas alkoholi joka on sitä viisasten juomaa aiheuttaa paljon väkivaltaisempaa käytöstä erittäin monissa tapauksissa ja vie kaiken kiinnostuksen mennessään.

"Onhan se kannabis epäterveellistä" no onhan tuo jos sitä polttaa mutta nautippas kyseinen luonnontuote ruuansulatuksen kautta esim. Teenä, leivoksena tai ruuassa niin kas kummaa ei keuhkovaurioita tai haittaa limakalvoille.

Tottakai kannabikseen voi jäädä koukkuun.
Mihin ei voi olisi parempi kysymys, koska kaikki mikä aiheuttaa mielihyvää aiheuttaa psyykkistä riippuvuutta ja joissain tapauksissa fyysistä joka ei ole ongelma kannabiksen kanssa.

Kannabiksessa on myös terveydellisiä etuja, itse olen poltellut kannabista jo 5 vuotta ja en ole (eikä myöskään lähipiiri kuten, pomo, sukulaiset tai naapurit)huomannut mitään eroa käytöksessä, mutta asian pointti nyt oli se että kärsin psoriaasiksesta joka alkoi minulla jo varhain.
Kyseiseen sairauteen saatavat lääkkeet ovat suhteellisen hinnakkaita ja niissä on ikäviä sivuvaikutuksia, kun aloin polttamaan kannabista ihossani huomasi eron jo viikon jälkeen kun aloin näyttämään terveemmältä enkä miltään asfalttia halailleelta nistiltä.
Masennukseni myös parani kun sain itsetuntoani takaisin, jos kannabis on jotain muuta kuin terveellistä oikein käytettynä haluaisin teiltä vastaan puhujiltä vähän parempaa lähdetietoa kuin tämä nykyisten kommentien laatu.

Tottakai kannatan kannabistä myös pääasiallisena päihteenä koska kyseinen kasvi päihde aineena on paljon harmittomampaa kuin mikään tämänhetkisistä päihdeaineista.

Ja tottakai allekirjoitan tämän adressin koska kannatan asiaa 100%.