Polttoaineen hinta alas

Vieras

/ #354 ==D

03.03.2011 20:43

Niin se bensan hintahan on ihan huvikseen niin korkealla, Suomessa vaa jaksetaan nyhtää rahaa siitä? Ihan niikö yleisistä markkinoista johtuu tämä bensan hinnan nousu. Älkää läskit ajako joka helvetin paikkaan sillä autolla? Yhtiöiltä nyt ymmärtää jos ne valittelee että hinnat todella korkeella, mutta että te läskit jaksatte nyhtää itkua tästä. Ja jos vielä ajatte jotain 2.5 litrasta bemmiä ni kelepoo valittaa, ja kaikenmaailman amikset pistää kyläpilistä ja nyt ruikuttaa. Se bensa loppuu jossain kohtaa kuitenki. Ja jos ajattelitte bensan veroja  tiputtaa ni sitte ne tulee jonnekki muualle tilalle. Hyvinvointovaltiomme pyörii korkeilla veroilla jos ette ole sattuneet huomaamaan, ja hyvä että pyöriiki.

Ajakaa vaan kaiken maailman verot alas, niinhän tää maailma toimii. Muuttakaa mieluummin vaikka Tanzaniaan metsästämään apinoita ja kakaduja ruuaks. Siellä olisitte iha vapaina veroista ja saisitte tehä iha mitä vaan.

Ja äänestäkää niitä perussuomalaisia ni hyvä tulee =D=D=DDDD:D:D ei suatana millasessahan valtiossa meikäki vielä tulee elämään. Uskomatonta mite siistiä kattoa mitä tästä tulee. Varmaa täyttä paskoo mutta ei maalata piruja seinille.