Polttoaineen hinta alas

Vieras

/ #370 Ilmastonmuutos asiat potaskaa

03.03.2011 21:38

Vaikka Suomessa kuinka paljon nostettais bensan hintaa ja päästöjä rajotettaisiin niin se ei vaikuta maailman tilanteeseen mitään. Suomi on helvetin pieni pläntti verrattuna Jenkkeihin, Kiinaan tai Venäjään. Ja jos noissa kolmessa edellä mainitussa maassa ei tehdä päästöasioiden eteen mitään niin ei ne päästöt maailmasta lopu.

Suomen sisäiset päästösäädännöt ja EU:n säädännöt, niillä ei tehdä mitään eikä auteta ilmastonmuutosta, tämä maailma on jo sekaisin joka suhteessa eikä sitä saada pelastettua.

Ja miten toimivat nuo hypridi yms. sähköautot 10v päästä? Eihän sitä ajatella kun kaikilla suomalaisilla pitäisi olla rahaa vaihtaa autoa niinkun sukkia. Ite ajelen 30 vuotta vanhalla 340HP Jenkillä ja päästöjä en viitsi täällä edes mainita, kulutus 20-25L/100km. Ja kyllä toimii ei ole vikoja!!

Bensanhintaa alemmas, ei siihen auta pikkuritsat, bensanhinta on silti edelleen korkea vaikka se oma ihana pinkeillä vaihtokuorilla oleva Smart kuluttaisikin sen 3.5L/100km. Dieselin hinta kanssa jo niin korkee että vero kuittaa Dieselen hinnan samaan bensan kanssa, ei oo enää hyötyä Diisselistäkään jollei aja hirveetä matka-ajoa.