Polttoaineen hinta alas

Vieras

/ #519 hinta nusee, laatu laskee

05.03.2011 19:00

Hinta vaan nousee vaikka ovat jo laimentaneet niin paljon ettei kelpaa autoihin..... moisella keinoin koittavat saada meidät autoharrastajat polvilleen.... suomen autokanta on vanha..ok... mutta se kestää meidän ankarat talvet ja huonon tiehuollon valtavine suolamäärineen...... mutta mites nyt kun ei enään saa autoonsa edes sopivaa polttoainetta.... sanovat että on 98 mutta nyt kun kysyntä lisääntyy niin yllättäen hintakin nousee.... JOKU ROTI PITÄISI SAADA!
Pitäisikö meidän kaikkien nyt juosta autokauppaan ja ostaa uusi auto joka on PAKKO vaihtaa 3 vuoden välein kun ei kestä peräkylien sorateitä? no ei siinä mitään palkat ylös ja verot alas ja kaikille niin korkea elintaso että olisi varaa ostaa uusi auto.... mutta tällä verotuksella harvalla on varaa ostaa uusi auto käteisellä.... koska ainoa tapa olla huoleti on olla velaton mikä tässä maassa on mahottomuus (ellei asu kehä III sisäpuolella tai turussa).