Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Vieras

/ #21 Re: Pakkohoitoadressi hei!

06.03.2011 18:48

#15: Sari78 - Pakkohoitoadressi hei!

en ymmärtänyt mitä tekemistä pakkohoidolla ja -asunnon tilavuudelle on? on totta että psykiatria on ääri agressiivinen teoria, joka vihaa ihmisiä, sen nähtyään kokke psyki hoitajien yläpulelle asettumisen ja myös hoitajien pilkallisuus, yläpuolelle asettumine, iva ovat selviä hoito metodeja, koska psykiatria on kokonaisuudessaan liioitteleva subjektiivisesti (vain omalta kannaltaan) asioita katsova ja juulmuudet lasketaa aina toisen piikkiin "potilas tarvitsi julmuutta) ainoa hyötyjä koko psykiatriasta on suuret farmasia yhtiöt, apteekit, psykiatriset sairaanhoitajat ja psykiatrit, potilasta vagitsemisen jälkeen vapaaksi päästyään (on normaalia että orja karkaa vankilasta, kun hänet on syyttä vagittu) vielä pitkään katsoo vain alas päin ja muistelee selkäpiitä karmivia traumoja aiheuttavia  vangitsemista, jos ihmisellä on elämän ogelmia, ja hän ei ole agresiivinen, häntä tulisi lähestyä lempeästi/ ei tramatisoiden poliisi pillien soidessa, (näyttäen täältä tulee valta) joka on yksinkertaisesti tyhmyyttä, ei ketään voda pakkohoitaa, ainoastaa romutta persoonallisuus em. häpäisevillä ylireagoidun agresiivisilla toimen piteillä, joka on psykiatrialle tyypillistä vallan naäyttöä ja käyttöä mutta rikollista (ainakin jumalan silmissä)