Polttoaineen hinta alas

oskari virta
Vieras

/ #572 juuri näinhän näitä asioita hoidetaan...

07.03.2011 16:52

nostetaan bensan hintaa jotta saataisiin turha ajelu pois ja julkiset kulkuneuvot hyödynnettyä,mutta ettekö te jumalauta ymmärrä että asia ei näin mene, se joka haluaa ajaa isokulutuksisella autolla yksin töihin ja takas ja muut huvi ajelut päivässä niin se tekee sitä hautaan asti oli hinnat mitä hyvänsä,niinkun näkyy niin näistä ylimääräisistä hinnan nosteluista ei tule muutakuin kiukkuisia ihmisiä,sekö sitten muka parempi,ei ainakaan minun mielestäni...! ja tämä e10 bensiinihän oli taas oikein järjen älyvoitto etten sanoisi,piti olla hyvää ja halpaa ja mitä lie kaikkee muutakin niin lopputuloshan olikin se että autojen kulutus sekä saastutus nousi ja moottorit kuluvat nopeammin ja vikoja ilmenee autoissa entistäkin enemmän ja jossain jopa puhutaan jo koko e10 bensiinin kieltämisestä... no, jossei muuta hyötyä tästä etanoli litkusta ollut niin saatiinpahan ainakin sen varjolla hintoja ylöspäin... Tässä olen myös sitä mieltä että nostetaan sitä alkoholiveroa ennemmin kun mitään muuta,koska alkoholi ei ole kenellekkään tarpeellista ja pakollista ainetta,toisin kuin bensa,no onhan se helppo tietty joo ottaa bensasta kun sitä on monen ihmisen pakko ostaa,esim näiden jotka asuvat sivistyksestä kauempana ja oma ajoneuvo on pakollinen... niin ja otetaan nyt vielä sekin huomioon että tämä uusi e10 bensiini joka saattaa aiheuttaa entistä enemmän vaurioita,on siinä mielessä erittäin petollista uusille autoille jotka ovat suurimmaks osaksi kertakäyttö tavaraa ja ongelma jätettä, kun joku kohta hajoo niin kaikki ympärillä oleva uusitaan,ei kovin luonto ystävällistä minun mielestäni, vaikka en mikään luonto aktivisti ole mutta selvästikkin 60 luvun isolohko letukka saastuttaa elinkaarensa aikana vähemmän kuin nämä uudet hybridi sähkö monsterit... ja tämä asiahan kaikkien pitäisi ymmärtää jos kerta 21 vuotias peruskoulupohjalla oleva nuorimieskin sen tajuaa...