Säilytetään Haaviston luistelukenttä

Perheenisä Haavistosta

/ #8 Haaviston kenttä pitää säilyttää

15.05.2013 19:20

Kenttä pitää ehdottomasti säilyttää. Lapsemme ovat opetelleet siellä luistelemaan ja kun taito on hankittu, he ovat käyneet siellä luistelemassa omatoimisesti kaveriporukalla. Nuorimmainen on käynyt siellä myös päiväkodista. Haluan, että tämä mahdollisuus säilytetään niin meidän kuin muidenkin lähialueen lapsilla. Olen valmis vaikka maksamaan kenttäveroa, jotta kenttä säilyy. On surullista, että kaupunki, jonka strategia on "Ylöjärvi 2020 - hyvässä kunnossa" murentaa tulevaisuuttaan viemällä lasten liikuntamahdollisuuksia.

Olen käynyt myös hiihtämässä talvisin Haavistossa ja aina olen autoni saanut parkkipaikalle, joten hiihtäjien parkkipaikat eivät ole perusteltu syy lasten luistelukentän lahtaamiseen. Jos tekee tiukkaa, niin hiihtäjät voivat viedä iltaisin autonsa tien toiselle puolen päiväkodin pihaan. Kyllä hiihtäjä voi kantaa suksia 30 metriä eikä tarvi päästä suoraan auton ratista ladulle.