Polttoaineen hinta alas

12.03.2011 17:33

"oskari virta
Vieras
#572 juuri näinhän näitä asioita hoidetaan...
07.03.2011 16:52

nostetaan bensan hintaa jotta saataisiin turha ajelu pois ja julkiset kulkuneuvot hyödynnettyä,mutta ettekö te jumalauta ymmärrä että asia ei näin mene, se joka haluaa ajaa isokulutuksisella autolla yksin töihin ja takas ja muut huvi ajelut päivässä niin se tekee sitä hautaan asti oli hinnat mitä hyvänsä,niinkun näkyy niin näistä ylimääräisistä hinnan nosteluista ei tule muutakuin kiukkuisia ihmisiä,sekö sitten muka parempi,ei ainakaan minun mielestäni...! "

Jos kerta haluaa ajaa isokulutuksisella autolla ihan vaan huvin vuoksi, niin silloin saisi olla valmis myös maksamaan bensasta eikä vaan valittaa että se on kallista. Niin kuin jo aiemmin kirjoitin niin bensan hintaa saisi korottaa tuplaksi siitä mitä se nykyään on.

"Niilo Ylösmäki
#605 hinnat alas
08.03.2011 17:49

sitä hintaa alemmas kummiski jokanen ajaa autoa ja mopoa joka päivä ja sitä kulutetaan ihan vitusti ni miksei se voisi olla halpaa?"

Ei sitä läheskään kaikki aja joka päivä autoa tai mopoa. Tuo mopolla päristely ympäri kyliä keskellä yötä kesäsin loma-aikaan on vasta vihoviimesintä touhua, siitä ei pidä kukaan muu kuin kyseiset henkilöt. Joten mopojen polttoaineen hinnan voisi vaikka nelin tai viisinkertaistaa, niin kyllä siinä pikku hiljaa moporalli vähenisi kun ei riittäisi rahat, ei ne vanhemmatkaan sitä loputtomiin kustanna.