PYSÄYTTÄKÄÄ HEMDE WEG! ''Fanaktio''

Lappeenranta

/ #15

30.12.2007 05:32

Ensinnäkin.. Me ei olla näyttämässä rintavarustuksiamme! vai liittyykä maha ja olkapäät siihen?!

"Eikä varmasti ole ihmiset ajatelleet loppuun asti tätä koko hommaa. Miettikää nyt mitä paskaa pojat saattaa saada tästä niskaansa? Ketä vanhemmat syyttää tästä? Tokio Hotellia." Eiköhän nty ihmisillä sen verran kilahda päässä ettei luule et TH meitä pyytäny riisumaa, et kyl me tää omasta tahdostamme tehdään!

"On myös tyhmää se, että sanotaan "Kun kaikki muutkin tekee" ja "On ne muunki maalaiset niitä tissejä näytelleet". Pitääkö oikeasti tehdä samalla lailla kuin muut? En minäkään lyö päätä seinään, jos muut lyövät." << Ja mä kun juuri yleistin että muun maalaiset näyttelee tissejään, ni me pidetään rintavarustukset sentään piilossa, ootko sä oikeesti ees lukenu mun kommentteja ennen ku oot tullu pitää saarnoja niiden perusteella?! Ja ollaanko me pakottamassa ihmisiä tähän? EI OLLA!
Jos te ette halua tulla mukaan, ni alright. Ei tätä tarttee ees luokitella faniaktioks, voidaan me vaikka omaks huviks vetästä paidat pään yli veke, jos huvittaa..! Se on iha sama ku menisitte yhelle ihmiselle kieltää jotain sen tekemisiä! Think about it people! Teil on varmaan omaki elämä ja napa elettävänä, vaikka ette sitä (napaa) muille näyttäskää!

"Minua ainakin häiritsee katsoa itseäni monta vuotta nuorempia keikkumassa rintsikoissaan keikalla, kun itsekään en omiani kenelle vaan näyttele vaikka olen täysi-ikäinen." << Ja me kun ei olla niitä sulle taia muilel faneille näyttämässä.. Eiköhän siellä lavalla oo sullekkin jotain kivempaa kateltavaa. Eikä sun tarttee kattoo sit meitä jos on noin inhottavaa, itsehänsä päätät mitä katot O_o'

ja ekasta lauseesta. Mähän sanoin et tää on pienoin läppä. Joka ei siis oo vakavasti otettava vaikka toteutetaankin. Se on iha sama jos mä tulisin BIKINEISSÄ paikalle, ei kukaan sanois mitään, mut jos mä tulisin alusvaatteissa ni ilmeet saattais olla aika nyrpääntyneitä.

Ja mikä tässä ideassa on hienoa? Kun täällä yrittää porukka kovasti keksiä jotain uutta ja hienoa vaikka tosiasiassa ne onki jotain kopioituja lappujuttuja, ni keksittiin omaperäisempi juttu jossa porukkaa yhtäaikaa samanbiisin aikana lehauttavat paitansa pois ja PUKEVAT NE TAKAISIN BIISIN LOPUTTUA! Onko 3 minuutti oikeasti niin pitkä ja kauhean kestettävä aika että siitä nostetaan näin suuri haloo? Keikalla kuitenkin näin ajateltuna menee aika nopeasti, eikä porukka hedi edes ajatella paidattomai teinejä. Vai kuinka?