naimalakko

Vieras

/ #39

26.03.2011 18:42

En ole homofobinen tmv. (ihan biseksuaali ite) ja kannatan sitä, että homot ja lesbot saisivat mennä rauhassa naimisiin (ei tosin kirkollisiin, jos raamattu sönköttää jtn vastaan) ja tietenkin olisi hienoa jos saisivat elää haluamallaan tavalla, siinä missä heterotkin. Ainoa asia mitä vastustan on adoptio. Sille nyt ei vain voi mitään, että ajatus on hieman puistattava, että kaksi miestä/naista adoptoi lapsen. Siinä helposti menee kasvatus vinksalleen ja helposti homoparien lapsi alkaa pitää miehistä ja lesbojen tytöistä. Ei siinä mitään vikaa ole, mutta eikös lapsellekin tulisi kamalat paineet kun on kaksi saman sukupuolen edustajaa vanhempina. Lisäksi muiden reaktio asiaan.. siitä voi syntyä kiusaamista jne. Lisäksi adoptio on mielestäni vain heteroiden juttu, koska ovat muutenkin lisääntymiskelpoisia. Homot/lesbot ovat oman sukupuolensa edustajan kanssa, eivätkä voi saada lapsia, miksi siis edes antaa heille jonkun toisen lapsi.