PYSÄYTTÄKÄÄ HEMDE WEG! ''Fanaktio''

Marianne Bamberg
Nurmijärvi

/ #41

30.12.2007 23:19

"Minä en halua alkaa todistamaan sitä, että nuoret tytöt alkavat riisua paitojaan. Kukaan ei näytä tajuavan koko asian pointtia ja sanovat että kaikki on vain vitsiä. Onko se sitten niin kivaa tulla muistetuksi rinnoistaa? Eikö olisi hienoa, jos muistettaisiin siitä valomerestä? Jostain tietystä laulusta jossa lauletaan mahdollisimman lujaa, tai jostain muusta hyvästä ideasta. En vain voi käsittää miten tämä jonkun mielestä on hyvä idea, kun se ei vaan ole."

Eikös valomeri ole ollut melkein kaikissa konserteissa? En tarkoita etteikö sitä pitäisi toteuttaa mutta paremmin suomi jäisi mieleen jos olisi joku mitä ei ole tehty aikaisemmin tai ainakaan niin useasti.
Tähän mennessä "Hemde weg" on ollut parhain idea minkä olen kuullut, ainakin verrattuna monesti toteutettuun valomereen ja niihin iänikuisiin lappuihin ja lippuihin jotka häiritsevät musta vielä enemmän muita ihmisiä. Ainakin mua häiritsee suuresti jos mun edessä hyppii sadottain jotain lapun heiluttajia, pilaavat näköyhteyden lavallle muilta ihmisiltä.
Paidan pois ottajat eivät pilaa kenenkään näköyhteyksiä lavalle, eikä ketään pitäisi muutenkaan häiritä mikäli joku/jotkut tahtoo hillua ilman paitaa kolme minuuttia... sehän on jokaisen oma asia tuleeko sinne bikineissä, täysissä pukeissa vai toppavaatteissa. Paidan riisumista julkisella paikalla ei tietääkseni ole kielletty laissakaan ja jos on niin on se kyllä aika kumma juttu.