naimalakko

17-vuotias lukiolaistyttö
Vieras

/ #108 Mielenkiintoista tämä elämä.

27.03.2011 20:23

On mielenkiintoista tosiaan lukea näitä keskusteluja. Tulee vastaan monenlaista Jari-Pasia, Tyyne-Einaria. Argumentteina milloin mitkäkin Raamatunkohdat ja "koska se on luonnonvastaista" "koska Päivi Räsänen".
Itse kannatan juridisesti samoja oikeuksia kaikille kansalaisille. Kirkollisesta vihkimisestä päättäköön kirkko itse. Avioliittohan ei kuitenkaan ole vain kristinuskoon liitettävä instituutio vaan myös pakanallinen perinne ja tapa.
Monenmoisia nauruntirskahduksia ovat aiheuttaneet näiden Jari-Pasien kommentit homoista, jotka eivät tee tosiaan mitään muuta, kuin harjoittavat anaaliyhdyntää. Seksuaalinen suuntautuminen ja seksihän ovat tosiaan sama asia! Suosittelen lämpimästi myös opettelemaan ISÄM_MAAN KILI_OPIN ennenkuin tulee tänne huutelemaan asioista, jotka ovat varmasti itselleen arkielämässä vieraita.

Asia on paisunut ihan mahdottomaan mittakaavaan. Kaikille samanlaiset juridiset lähtökohdat ja sitten voidaan keskittyä johonkin vähän oleelliseempaan asiaan!

PS. Ja jos Jumalan mielestä homous tosiaan on synti, niin annetaan Hänen itse päättää siitä ja tuomita meidät kaikki. Ei aleta täältä maasta käsin tuomitsemaan ketään ja leikkimään jumalaa, kiitos!