PYSÄYTTÄKÄÄ HEMDE WEG! ''Fanaktio''

Lahti

/ #50

31.12.2007 20:24

Jep, mä oon täysin samaa mieltä Lindan kanssa. Luin suurimman osan kommenteista, mutta täs nyt saattaa olla jtn samaakin. Joka tapauksessa,
alkuun mäkin pidin tätä ihan hyvänä läppänä, ja noin. Mulle on ihan yks hailee jos jotku aikuiset vetää paitansa pois, oma on asiansa, eikä siitä varmaan edes tulis kauheeta media sotkua. Mutta hei jotain rajaa, jos siellä alkaa neiti kakstoista vee hyppiä rintsikoissa, tai vaikka siinä alustopissaan, ihan sama, niin must se menee jo pikkusen yli. Ja kun te selitätte: "Ei me näytetä rintojamme, vaan ollaan rintsikoissa." Jep, ja ne rinnathan ei sieltä näy ollenkaan vai? Ja ihan tosi, jos te kuvittelette et Tomii (tms. ) kiinnostais kauheesti ni unohtakaa koko juttu! Ja toinen juttu mistä sanotte: "Ollaanhan rannallakin bikineissä!" Joo, niin ollaan. Mutta hei siellä se on luonnollista, haloo! Mut mun mielestä ei oo luonnollista että tommosella keikalle hillutaan ilman paitaa. Ja joku sanokin jo, että jokuhan voi vaikka avata teidän rintsikat, ni mites sitten suu pannaan? Ja toiseksee, siihen vastattii et se on rikos, ni joo, voihan se olla, mutta kuka tommosessa tungoksessa tietää kuka ne sun rintsikkas aukas? Ja sitte sulla on kivaa ku kaikki näkee sun rintas, ja noin. Vaikka tuskin ketään niin hirveesti kiinnostaa. Mä vaan sanon, että kuten sanottu, ne ei edes huomaa suurinta osaa mitä keikalla yleisö tekee, ja jos tossa on sata ihmistä semmosesta muutamasta tuhannesta, niin siihen tuskin pojat kiinnittää huomiota. Mut esim toi valomeri, siihen on tulos aika paljo porukkaa ja vaik se onki käytetty, ni se ainaki huomattas. Ja toiseksee, ku valitatte et toi valomeri, laput yms on käytettyjä, ni niin on HEMDE WEG:innekin. Musta on aika lailla säälittävää jos kakstoistvuotiaat ( ja vähän vanhemmatkin ) heittää paidat pois ja hyppii siel rintsikoissaan.

^^ joo, no kukaan tuskin luki tätä , mutta mun mielipide asiaan .