Sallitaan hevoset omille kotipihoille

Laura Hirvonen
Adressin tekijä

/ #2 No ei me tuota tarkotetakkaa.

02.01.2008 17:46

Niin siis en tarkottanutkaan , että jotkut helkkarin pikkutytöt saavat leikkikaluksi hevosen takapihalle ja he eivät tiedä mitään hevosista.
Vaan tarkotan , että monet, kokeneet ratsastajat ja hevosten kanssa jo pitkään olleet voisivat saada mahdollisuuden tähän. Ei se olisi ollenkaan väärin ja sitä paitsi siitä olis hyötyäki. Ja voi kyllä joku pikku tyttö ottaa hevosen, muttei todellakaan yksin! Se pikkutyttö mikä lie ikinä onkaan, voisi ottaa jonkun KOKENEEN nuoren tai aikuisen kanssa sen hevosen yhdessä ja oppisi sitä kautta ratsastamaan ja käsittelemään hevosta oikein.

Miksi te teette tästä niin vaikean jutun? :) En ole tarkottanut myöskään missään vaiheessa, että johonkin kerrostalon pihalle voisi ottaa hevosen, koska siihen kunta ei koskaan antaisi lupia, mutta jos on tilava omakotitalon piha se voisi onnistua hienosti. Niin ku kaverilla on, joka asuu mun talosta n. 10-15m päässä niin sillä on tosi iso piha. Ja ette tosiaankaan voi sanoa ennen mitään, ennenku näette sen pihan.

Että asiani oli tässä. En pakota ketään kirjoittamaan nimeä adressiin, mutta hienoahan se olisi jos tuonne tulisi monta nimeä. Kiitos niille jotka ovat jaksaneet kannattaa tätä.